×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
بستری چند نفر از مسمومان مشروبات الکلی در سیرجان
مصطفی صادقی

به گزارش“سیرجان خبر” مدیر روابط عمومی و سخنگوی مرکز عملیات بحران دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان با اشاره به بستری شدن چندین نفر ناشی از مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز از یکی از شهرهای همجوار در بیمارستان ثامن الحجج سیرجان از شهروندان خواست تا در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.

مهدی باسفهرجانی با بیان اینکه حال افراد بستری شده وخیم است، بیان داشت: ۵نفر از شهرستان های همجوار با علائم مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی به بیمارستان ثامن الحجج مراجعه و بستری شدند.

وی ضمن هشدار اینکه مصرف مشروبات الکلی بسیار خطرناک است، گفت: در صورت مصرف اگر دچار علائمی مانند سرگیجه، تاری دید، تهوع، استفراغ و تنگی نفس شدند، سریعتر جهت درمان به مراکز درمانی مراجعه کنند یا با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی مرکز عملیات بحران دانشکده علوم پزشکی سیرجان در ادامه افزود: طی روزهای اخیر گزارشی مبنی بر موارد مسمومیت در اثر مصرف الکل در یکی از استان های همجوار دریافت شده که تعدادی از مصرف کنندگان صدمات جسمی نظیر نابینایی و عوارض کلیوی همراه بوده است.

وی به شهروندان توصیه کرد: افراد در این زمینه هوشیارانه عمل کرده و با پرهیز از مصرف هرگونه الکل، سلامت خود را حفظ کنند زیرا مصرف مشروبات الکلی عوارضی جبران ناپذیر نظیر از دست دادن بینایی، نارسایی کلیوی، عوارض قلبی، ریوی، خونی و…همراه دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.