×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
بلایای طبیعی ربطی به مردم هیچ منطقه و نقطه ای از جهان ندارد /دشمنان قسم خورده ایران در هرموقعیتی به دنبال حاشیه سازی هستند

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی“سیرجان خبر” نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در رابطه با برخی اظهارنظرها و فیلم های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر نسبت دادن زلزله و حوادث طبیعی به گناهان مردم و عذاب الهی اظهار داشت : این گونه سخنان از سوی مردم ناآگاه مطرح می شود لذا نباید مردم به هیچ عنوان به این سخنان توجه کنند.

وی گفت : بلایای طبیعی ربطی به مردم هیچ منطقه و نقطه ای از جهان ندارد و همه جامعه شناسان و زمین شناسان چنین مواردی را پیش بینی کرده اند .

شهباز حسن پور درادامه افزود : امیدوارم مردم به این مطالب توجه نکنند زیرا آن چه باعث افتخار هر ایرانی است حضور به موقع، پررنگ ، ایثارگرانه و در یک جمله عزت مردانه ملت ایران در همراهی با نظام ، دولت ، حکومت و مردم است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت : نوع دوستی ایرانیان در تاریخ زبان زد عام و خاص بوده است و تمدن کهن این امت نشان دهنده ایثار و گذشت ملت در چنین مواقعی است .

وی تشریح کرد : ممکن است فردی از روی ناآگاهی این مطلب را گفته باشد ولی ما دشمنان قسم خورده ای در منطقه داریم که در برابر هر فرصت و موفقیت کشور ما به خشم می آیند و به دنبال حاشیه سازی برای کشور و ملت ایران هستند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.