×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
بهاءالدینی رئیس ستاد انتخابات سیرجان شد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” اولین نشست ستاد انتخابات شهرستان سیرجان با حضور اعضای این ستاد در فرمانداری سیرجان برگزار شد.

در این نشست مشترک ستاد انتخابات با هیئت نظارت شهرستان سیرجان طی احکامی از طرف فرماندار سیرجان سهراب بهاالدینی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری سیرجان با حفظ سمت  بعنوان رئیس ستاد، اسماعیل محمدپور به عنوان مسئول کمیته مالی و پشتیبانی،عبدالرضا شهسواری به عنوان جانشین و دبیر ستاد انتخاب شدند.

همچنین در حکم های جداگانه دیگری نیز سید رحیم رضوی به عنوان دبیر کمیته امنیت انتخابات،محمد حسین چناری به عنوان عضو و مسئول کمیته فن آوری اطلاعات ستاد و علیرضا پور رضاقلی به عنوان عضو و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان منصوب شدند.

گفتنی است انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد و همچنین به گفته مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور حدود ۴ هزار و ۸۰۰ نفر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از سراسر کشور اعلام آمادگی کرده‌اند که کاندیداهای خبرگان رهبری از ۲۶ آذرماه و کاندیداهای دهمین دوره مجلس از ۲۸ آذرماه می‌توانند نسبت به ثبت ‌نام خود اقدام کنند.

همچنین وی درباره تبلیغات زودهنگام هشدار داده است و استانداران و فرمانداران تبلیغات زودهنگام را رصد می‌کنند و گزارش‌های آن را ارسال می‌کنند که طبق قانون با این تخلفات برخورد خواهد شد.

مقیمی با اشاره به تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام، تصریح کرد: اگر در فضای مجازی نیز تخلفی صورت بگیرد به مانند سایر تخلفات زودهنگام تخلف محسوب شده و با آن برخورد می‌کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: با هرگونه تخریب و ناروا گفتن علیه افراد را هم ما رصد می‌کنیم و هم دستگاه قضایی با آن برخورد خواهند کرد و ما با مراجع ۴ گانه ثبت احوال، دستگاه قضایی، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی تعامل خوبی داشته‌ایم تا در اسرع وقت بتوانیم اسناد و مدارک لازم را برای تأیید یا رد صلاحیت‌ها ارائه دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.