×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
به نام مردم کرمان، به کام موسسه مولی الموحدین و کارگزاران

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از بوتیا در جریان سفر رئیس جمهور و هیات همراه به کرمان حسن روحانی قول بودجه ۱۴ هزار میلیاردی برای طرح های مختلف را به کرمان داد.

در این سفر حسین مرعشی رئیس حزب کارگزاران و عضو هیات رئیسه موسسه خیریه مولی الموحدین یکی از همراهان ویژه رئیس جمهور در این سفر بود که این مسئله شائبه دخالت وی در طرح های مصوب را پر رنگ تر می کند.

موسسه مولی الموحدین امروز در پشت پرده یک موسسه خیریه سرمایه‌های کلانی دارد که همچون یک مافیای بزرگ اقتصادی در کرمان و حتی در کشور در بسیاری از مناسبات اقتصادی کشور تاثیرگذار است و هیچ کدام از فعالیت های آن ها شفاف نیست.

در بررسی طرح های تصویب شده در سفر ریاست جمهوری به کرمان نکته ای قالب توجه وجود دارد و آن این است که در اکثر طرح ها پای مولی الموحدین در میان است،اگر به بودجه های تخصیص شده در طرح ها بنگریم مشاهده می شود در اکثر طرح ها مردم فقط نام طرح را یدک می کشند و بهره برداران اصلی آن ها گروه منتصب به مولی الموحدین هستند؛ از طرح گازرسانی به شهرستان بم که به نام مردم بم و به کام کارخانه های خودروسازی و مولی الموحدین است گرفته تا چندین طرح در حوزه آب رسانی و کشاورزی و طرح پارک ملی گردشگری خبر که یک طرف آن ها به صورت مستقیم یا غیر مستقیم موسسه مولی الموحدین است.

حال باید از رئیس جمهور محترم پرسید جناب آقای دکتر حسن روحانی از ۱۴ هزار میلیارد تومان بودجه مصوب شده برای طرح های استان کرمان چه میزان از آن به موسسه مولی الموحدین اختصاص یافت؟

آن هم موسسه ای که حرف ها و حدیث ها در خصوص فعالیت های آن بسیار بوده به طوری که در تیرماه سال ۹۰ یدالله موحد دادستان وقت کرمان و ریس کل جدید دادگستری استان در نشست خبری با اصحاب رسانه  از رد پای شهرام جزایری در پرونده زمین خواری هفت باغ کرمان مربوط به موسسه ی همیشه جنجالی مولی الموحدین پرده برداشت؛ اما هیچگاه جزئیات این ماجرا منتشر نشد تا روابط جزایری و مولی الموحدین همچنان سر به مهر باقی بماند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.