×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
بیمارستان تخصصی مجمع خیرین سلامت احداث می شود

به گزارش“سیرجان خبر”در جلسه هماهنگی برنامه های اجرایی مجمع خیرین سلامت سیرجان که امروز در محل این مجمع و با حضور فرماندار و جمعی از اعضای مجمع خیرین سلامت برگزار شد فرماندار سیرجان بر همکاری مجموعه ادارات و نهادهای شهرستان در ساخت بیمارستان تخصصی شهرستان تاکید کرد و گفت : این شهرستان با موقعیت خاص خود بایستی جایگاه درمانی لازم و استاندارد را دارا باشد و خیرین سلامت در این زمینه پیشقدم هستند .
مکی آبادی بررفع مشکلات درساخت این بیمارستان تاکید کرد واز مجموعه معدنی و صنعتی شهرستان خواست که به کمک خیرین سلامت مشارکت در ساخت بیمارستان تخصصی داشته باشند تا زودتر به اتمام و بهره برداری برسد و مردم ازامکانات  درمانی پیشرفته و قابل قبول بهره ببرند.
در این جلسه  محمدی رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان هم فعالیت ها و اقدامات مجمع خیرین سلامت در راستای ارتقاء فرهنگ سلامت ستود و همکاری مجموعه درمانی شهرستان را با این مجمع لازم و ضروری عنوان کرد.
مدیر عامل مجمع خیرین هم ضمن قدردانی از نماینده مردم ، فرماندار ، دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه ادارات شهرستان گفت : امروز پس ازحضور فرمانداردرجلسه هماهنگی این مجمع مقرر شد در هفته دولت طرح کلنگ زنی عملیات بیمارستان تخصصی مجمع خیرین و بهره برداری ازبخش درمانی تخصصی چشم پزشکی سیرجان و همچنین افتتاح اتاق عمل ناهنجاری های رفتاری مادرزادی در برنامه های هفته دولت قرار گیردو همایش بزرگ تجلیل از خیرین سلامت نیز در ۵ شهریور با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شود.
قربانی افزود : همچنین آقای مکی آبادی پس از رایزنی با شرکت سنک آهن  گهر زمین سیرجان ساخت همراه سرای بیمارستان خیرین سلامت سیرجان  طی مدت ۸ ماه توسط این شرکت معدنی ساخته و تحویل شود و در ادامه همکاری فرماندار نیز زمین احداث ساختمان مجمع خیرین سلامت سیرجان اختصاص داده شود.
وی گفت : پس از هماهنگی فرماندار شهرستان با نظام مهندسی مرکز استان و سیرجان مقرر شد نظارت و همکاری نظام مهندسی تا پایان مراحل ساخت بیمارستان ادامه داشته باشد .
مدیر عامل مجمع خیرین سلامت ضمن تقدیر از شهردار سیرجان در همراهی و همکاری در تمامی مراحل آماده سازی آغاز عملیات ساخت بیمارستان گفت : ضرورت دارد مجموعه شهرداری در زیرساخت ها و تبلیغات لازم با این مجمع همراهی بیشتر داشته باشند./فرمانداری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.