×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024
تجمع اعتراضی مالباختگان موسسه مالی اعتباری کاسپین در سیرجان

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” صبح روز گذشته جمعی از سپرده گذاران و مال باختگان موسسه مالی اعتباری کاسپین در سیرجان مقابل این موسسه تجمع کردندو در جلسه ای که به همین منظور و با حضور فرماندار ویژه، دادستان و نمایندگان شعبه سیرجان موسسه کاسپین مورخ ۱۳۹۶/۳/۸در محل فرمانداری برگزار شد که به صاحبان حساب این موسسه اطمینان داد که به زودی سپرده های خود را دریافت خواهند کرد.

تجمع مال باختگان موسسه مالی اعتباری کاسپین در سیرجان موضوعی است که حتی به دیوار نویسی و شعار بر علیه مدیران این موسسه نیز کشیده شده است و با افزودن به حجم تجمع کنندگان این موسسه که تعداد آن ها نیز زیاد است هر روز شاهد تعطیلی شعب مختلف این موسسه در سیرجان هستیم یکی از شعب این موسسه نیز در افدامی محل موسسه را به موسسه مالی منحله فرشتگان منتقل کرده است.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز در در این خصوص وضعیت موسسه کاسپین گفت: عدم نظارت و بی توجهی به این موسسات تبعات زیادی برای اقتصاد کشور دارد که باید این موسسات طبق قانون تنظیم بازار غیر متشکل پولی ساماندهی شوند.

وی با بیان اینکه این فاجعه است که هر روز شاهد این اتفاقات در کشور باشیم عنوان کرد: موسسه مالی اعتباری فرشتگان از سوی بانک مرکزی مجوز داشته اما متاسفانه این اتفاق رخ داده است که باید مسئولان دولت هر چه سریعت مشکلات مردم سپرده گذاران موسسه را حل کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: در تذکری کتبی به وزیر اقتصاد خواستار برگزاری جلسه با هیات مدیره موسسه کاسپین و رفع مشکلات سپرده گذاران موسسه شدم و تاکید کردم که برای حل مشکل سرمایه گذاران هماهنگی های لازم را بعمل آورند و باید نسبت به عملکرد موسسات مالی نظارت بیشتری شود چرا که اعتماد مردم به نظام بانکی کشور از دست می رود.

وی با اشاره به مراسم افطاری نمایندگان مجلس به دعوت ریاست جمهور و هیئت دولت، اظهار کرد: در حاشیه این مراسم برای چندمین بار با رییس بانک مرکزی در خصوص رسیدگی به مشکلات سپرده گذاران کاسپین مذاکراتی انجام دادم و قول مساعد دکتر «سیف» رییس بانک مرکزی برای رفع هر چه سریعتر مشکلات سپرده گذاران کاسپین خبر داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.