×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
تجمع کرونایی برای ثبت‌نام سیم کارت در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” در پی اعلام دولت مبنی بر ارائه وام یک میلیون تومانی به خانوارها، بخش قابل توجهی از مردم خواستار دریافت این وام هستند، چرا که در شرایط کنونی که کسب و کارها متوقف شده، نیاز به این وام برای مردم حس می شود.


نحوه ثبت نام متقاضیان دریافت وام یک میلیون تومانی به این صورت است که شماره ملی سرپرست خانواده با سیمکارتی که به نام وی است به شماره ۶۳۶۹ ارسال شود اما عده ای از سرپرستان خانوار ها سیمکارت به نام خودشان نیست.

وضعیت کنونی موجب شده که سرپرستان فاقد سیمکارت همچون سایر استانها و شهرستان های دیگر به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند که متاسفانه علی رغم تذکرات مکرر پزشکان و مسئولان بهداشتی شهرستان سیرجان و کشور مبنی بر عدم تجمع و ازدحام به دلیل وجود ویروس کرونا، شاهد شلوغی های بسیار در دفاتر پیشخوان سطح شهرستان هستیم.

با تجمع پرشمار وصف‌های طولانی مردم برای دریافت سیم‌کارت ویژه سرپرستان خانوار برای دریافت وام یک‌میلیون تومانی ، زمینه دیگری برای نقض جدی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند درسیرجان فراهم شده است.

یکی از شهروندان سیرجانی در همین رابطه به خبرنگار ما گفت: دولت ازیک‌طرف تمام مدارس، دانشگاه‌ها و اماکن مذهبی را برای کنترل کرونا تعطیل کرده اما با یک تصمیمی مانند این بار دیگر بستر را برای همه‌گیری ویروس فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: این صف‌ها و تراکمی که اینجا تشکیل‌شده ممکن است خیلی زود اثر مخرب خود را در افزایش بیماران کرونایی در تخت‌های بیمارستانی سیرجان نشان دهد.

سرپرستان خانوار از ازدحام برای دریافت سیمکارت خودداری کنند

سرپرست فرمانداری سیرجان از سرپرستان خانوار تقاضا کرد: برای حفظ سلامت خود و سایر شهروندان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، عجله نکرده و از ازدحام در مقابل دفاتر پیشخوان دولت خودداری کنند.

بهاالدینی با تاکید بر اینکه سرپرستان خانوار باید به مرور به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند تا تجمع و ازدحام جمعیت صورت نگیرد گفت: افرادی که تاکنون نتوانسته اند سیمکارت تهیه و به شماره ۶۳۶۹ پیامک ارسال کنند تا یکشنبه هفته آینده هفتم اردیبهشت فرصت دارند در این زمینه اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: فروش سیمکارت در دفاتر پیشخوانی شهرستان ممنوع شده است و دفاتری پیشخوانی که اقدام به فروش سیم کارت به صورت حضوری کند حتما با آن برخورد خواهد شد.

مردم شهرستان سیرجان می‌توانند جهت ثبت نام سیم کارت به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه الکترونیکی (وب سایت) اپراتورهای تلفن همراه از قبیل همراه اول، ایرانسل و … اقدام کنند.

بها الدینی گفت: سیم کارت درخواستی به وسیله اداره پست در محل آدرس وارد شده در هنگام ثبت نام تحویل متقاضیان خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.