×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
تربیت تمام ساحتی در مدارس همگام با بیانیه گام دوم انقلاب است

به گزارش سیرجان خبر؛ عباس عزت آبادی در این اجلاس گفت: تربیت تمام ساحتی درمدارس همگام با بیانیه گام دوم انقلاب است که درسال تحصیلی آینده باید به آن نگاه کنیم زیرا  ارتقای این مهم سبب تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواهد بود.

وی اذعان کرد: وظیفه آموزش و پرورش این است که با اقدام کارشناسانه و دغدغه مند به این موضوع ورود پیدا کند.

عزت آبادی بیان کرد: آموزش و پرورش می تواند با تبیین مسائل اخلاقی در کنار مسائل آموزشی به پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب و سند حول در مدارس دست یابد که این مهم می تواند با تدریس تمام ساحتی توسط آموزگاران در مدارس حاصل شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان تصریح کرد: بدون تردید، یکی از اهداف و وظایف آموزش و پرورش،آماده کردن دانش آموزان برای پذیرفتن و درک تحولات علمی، فرهنگی، عقیدتی و تربیتی است.

عباس عزت آبادی ادامه داد: برآوردن این نیاز مستلزم به‌کارگیری شیوه هایی منطبق بریافته های علمی، عقلی و اصولی مبتنی باشد تا افراد متخصصِ موردنیاز جامعه راتربیت کند.

وی یادآورشد: برای ایجاد و گسترش دامنه تحول درفرآیند تعلیم و تربیت باید برنامه محور حرکت کرد تا با هم افزایی شاهد کاهش مشکلات و رشد در ابعاد مختلف کاری حوزه آموزش و پرورش شد.

گفتی است: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان به نمایندگی از مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان گزارش دبیرخانه پوشش تحصیلی تضمین فرصت‌های یادگیری عادلانه را در ارتباط مجازی با سی و هفتمین دوره این اجلاس ارائه کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.