×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
تساوی خانگی ملوانان در برابر گل گهر سیرجان

به گزارش سرویس ورزشی “سیرجان خبر”دیدار تیم‌های ملوان انزلی و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه تختی انزلی آغاز شد.

بازی در هوایی آفتابی آغاز و در ابتدای بازی نادر دست نشان به همراه کادر فنی با دسته گل به استقبال تیم میهمان رفت و به عنوان ادای احترام به قربانیان حادثه زلزله اخیر ، پیش از آغاز بازی یک دقیقه سکوت انجام شد.
نکته قابل توجه در این دیدار عدم پخش زنده این بازی از سوی صدا و سیما بود و دلیل آن عدم پرداخت حق پخش زنده تلویزیونی از سوی باشگاه ملوان عنوان شده است.

دو تیم در نیمه اول بازی تنها به محک یکدیگر پرداخته و با ارسال توپ های مختلف از جناحین زمین و همچنین استفاده از ضد حملات قصد بازکردن دروازه تیم مقابل را داشتند اما در نهایت نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم بازی ملوانان حملات گسترده ای را بر روی دروازه تیم حریف در دستور کار خود قرار دادند اما تمام کننده ای نداشتند و موقعیت ها یکی پس از دیگری به هدر رفت .
در دقیقه ۷۷ بازی ، پوریا غلامی بازیکن تیم ملوان با ضربه سر موفق به گشودن تیم میهمان شد و گل اول به نام ملوانان به ثبت رسید و شادی به هواداران هدیه شد اما سه دقیقه بعد و در دقیقه ۸۰ بازی محمد غلامین بازیکن اسبق تیم ملوان بندرانزلی و مهاجم حال حاضر تیم گل گهر سیرجان از غفلت مدافعان ملوان استفاده کرد و توانست بازی را به تساوی بکشاند.
تیم ملوان بندرانزلی با کسب این تساوی و با مجموع ۱۷ امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور جای گرفت و گل گهر سیرجان نیز با این یک امتیاز با ارزش و با مجموع ۱۸ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.