×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
تلاش دستگاه های اجرایی برای ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکار جوانان سیرجانی

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر “جلسه شورای اداری شهرستان با حضور امام جمعه و جمعی از روسای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه سیرجان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان سیرجان در این جلسه با اشاره به اهمیت تقوا و نقش آن در زندگی انسان گفت: در قرآن و احادیث از تقوا زیاد یاد شده است و اینکه خداوند دستور فرموده یک ماه روزه داری کنید هدفش رسیدن به تقوا بوده است.

در ادامه این جلسه  فرماندار سیرجان گزارشی از برنامه های مختلف انجام شده در حوزه های میراث فرهنگی، درمان،راه و شهرسازی،عمران روستایی و شهری و … ارائه نمود و گفت: به لطف خدا و همت شما مسئولین تلاشگر اقدامات قابل توجهی در سیرجان انجام شده اما هنوز جای کار بسیاری وجود دارد.

مکی آبادی با اشاره به اهمیت تولید و اشتغال در سال جاری گفت: با توجه به نامگذاری امسال تمام تلاش ما برای ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکار جوانان سیرجانی است.

وی گفت: با اینکه از سوی استان ایجاد ۲۵۰۰ اشتغال به ما محول شد اما در راستای عمل به بیانات مقام معظم رهبری تلاش ما بر این است که بیش از تعهداتمان اشتغال ایجاد کنیم که با همت شما مسئولین تا پایان سال آنها را عملی خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم تقی زاده مدیرعامل مجتمع گل گهر به ارائه گزارش عملکرد این شرکت پرداخت و از طرح های در دست اقدام این مجموعه خبر داد و تلاش مجموعه گل گهر در سال اقتصاد مقاومتی را دستیابی به افزایش بهره وری دانست.

لازم بذکر است شرکت گل گهر در حوزه مسئولیت های اجتماعی تعداد ۱۰ دستگاه الکتروشوک برای تجهیز آمبولانس ها به دانشکده علوم پزشکی سیرجان اهدا کرد که از یکی از آنها بصورت نمادین در فرمانداری سیرجان رونمایی شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.