×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
تلاش دشمنان در آستانه انتخابات برای تفرقه و اختلاف بین گروه‌های مختلف

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: وحدت و حرکت در مسیر واحد دشمنان را در توطئه‌های خود ناکام کرده است.

امام جمعه سیرجان بیان داشت: دشمنان در آستانه انتخابات بیشتر برای تفرقه و اختلاف بین گروه‌های مختلف تلاش می‌کنند و ضرورت دارد در مسیر واحد و به‌دور از هرگونه اختلاف صمیمی و همدل باشیم تا طعمه دشمن نشویم.

حسینی اظهار کرد: رهبری معظم صلاح دیدند فردی در انتخابات شرکت نکند و وی هم اطاعت کرد و پذیرفت که تحقق خواسته رهبری مسیر خیر و صلاح مردم و کشور است.

وی گفت: این دیدگاه رهبری است که توطئه دشمنان در انتخابات را پیش‌بینی کردند، لذا ایشان صلاح مردم و نظام اسلامی را می‌بینند و مردم هم در مسیر فرمایشات رهبری وحدت و همدلی را داشته و دارند و همه گروه‌ها و مسؤولان نیز حول فرمایشات و نظرات رهبری دقت کنند تا اختلافی پیش نیاید و در مسیر طعمه و خواسته دشمن قرار نگیریم.

خطیب جمعه سیرجان به سالروز ظلم بر کودکان فلسطینی  اشاره و عنوان کرد: جنایاتی که صهیونیست‌ها بر مردم منطقه به ویژه فلسطینیان داشتند برگ‌های فراوانی را در تاریخ بشریت سیاه کرد و مردم فلسطین سال‌های سال ایستاده‌اند و انتفاضه‌ها و ایستادگی آن هم با دست خالی رژیم غاصب صهیونیست را به وحشت انداخته و همیشه کابوس مرگ می‌بینند.

وی به فرارسیدن ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: در ماه محرم پیروزی بر بنی امیه با سلاح ایثار و از خودگذشتگی و شهادت به اثبات رسید و یزیدیان با همه ساز و برگ نظامی و لشکریان فراوان شکست خوردند و قدرت ایمان و ایثار و شهادت برای پیروزی بر همه قدرت‌های اهریمنی و استکباری برای همیشه در جهان به اثبات رسید.

حسینی ادامه داد: ما امروز وظیفه داریم حافظ ارزش‌های دینی خود باشیم و تذکر لسانی در فریضه امر به معروف و نهی از منکر همگانی شود و همه جلوی منکرات را بگیرند تا کسی جرات جسارت به ارزش‌ها را نداشته باشد.

امام جمعه سیرجان با قدردانی از نیروی انتظامی در تامین امنیت مردم، همگان را به همکاری با نیروی انتظامی دعوت کرد و گفت: تعداد محدودی مانند باندهای مواد مخدر و برخی سودجویان کاذب اقتصادی که به دنبال کسب مال نامشروع هستند عامل ناامنی در جامعه هستند که امروز اقتدار نیروی انتظامی فرصت حرکت در مسیرشان را گرفته و این آمادگی و اقتدار برای مبارزه با این عوامل باید هر روز بیشتر شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.