×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
تلاش نیروهای شهرداری سیرجان برای رفع آب گرفتگی معابر/ شهروندان در عدم تخلیه زباله در نهرها مشارکت کنند

به گزارش “سیرجان خبر” معاونت خدمات شهری شهرداری سیرجان با اشاره به برکت نزولات جوی در این فصل از آماده باش کامل پرسنل این حوزه خبر داد و گفت: با توجه به بارش باران شدید در روزهای اخیر علاوه بر گشت زنی و بازدید سطح شهر و آماده باش کامل برای رفع مشکلات احتمالی، با تماس های شهروندان و درخواست هایشان برای رفع مشکل روبه رو بودیم که سعی مجموعه معاونت خدمات شهری بر این بود تا حد توان به خواسته های شهروندان رسیدگی و رفع مشکل نماید.
حسین افشار با بیان اینکه مجموعه حوزه معاونت خدمات شهر دارای نیروهای خدمات رسانی هست که کارشان تعطیلی بردار نیست، بلکه در شرایط سختی که ممکن است سایر ادارات مشمول تعطیلی و یا فعالیت کمتر شوند همه نیروهای این حوزه فعالیت و وظایفشان برای خدمات رسانی به مردم مضاعف می شود، گفت: سختی کار نیروهای این حوزه و باقی مجموعه شهرداری برای همگان کاملا آشکار و ملموس و قابل تقدیر است که در سخت ترین شرایط با کار و تلاش مضاعف از آسایش خود برای آسایش شهروندان می گذرند.
افشار تصریح کرد: به شهروندان اعلام می کنیم که خدمتگذارانشان در حوزه خدمات شهری هر آنچه در توان دارند برای راحتی و آسایش آنان به کار خواهند بست و از آنان انتظار می رود همانند همیشه ما را در ارائه خدمات بهتر و بیشتر یاری کنند.
وی همچنین با اشاره به ادامه شرایط ناپایدار جوی از آماده باش تمام کارکنان، خودروها و تجهیزات معاونت خدمات شهری شهرداری به منظور بازگشایی معابر شهر خبر داد.
وی خاطر نشان کرد: در زمان بارندگی تمام تلاش ما در حوزه خدمات شهری این است که نقاط آب گرفته شهر را شناسایی کرده و در جهت رفع آنها تمهیدات لازم را بکار گرفته تا شهروندان از این نعمت آسمانی لذت ببرند.
افشار همچنین از فعالیت گسترده این حوزه در قالب گروه های رفع آب گرفتگی معابر در سطح شهر خبر داد و گفت: مشارکت شهروندان در عدم تخلیه زباله در نهرها که همواره به عنوان عامل مهم در آب گرفتگی مطرح می باشد، می تواند یاری رسان ما در رفع این مشکل بوده و این امکان را فراهم می سازد تا در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آب گرفتگی های احتمالی اقدام کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.