×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
امسال نیازمند ۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای ساخت بیمارستان تخصصی هستیم/ لزوم همکاری موقوفات آستان قدس رضوی در راستای کمک به بخش درمانی سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از فارس،یدالله قربانی در اولین جلسه هیأت مدیره مجمع خیران سلامت شهرستان اظهار داشت: سال گذشته جایگاه خوب و قابل قبولی را مجمع خیران سیرجان در سطح منطقه و کشور پیدا کرد که تلاش همه اعضا بوده است و امسال نیازمند ۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای ساخت بیمارستان تخصصی و پیشبرد اهداف مجمع هستیم.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت سیرجان بیان داشت: جای نگرانی نیست و ما در اهداف انجمن جا نمی‌خوریم و با همت نیکوکاران و مردم در حوزه سلامت مردم کمک می‌کنیم و بیمارستانی که از اهداف اصلی فعالیت این انجمن هست را خواهیم ساخت.

وی افزود: در حوزه سلامت مردم در شهرهای نجف‌شهر، پاریز و زیدآباد قدم‌های خوبی را برداشته‌ایم و در ساخت درمانگاه، اورژانس و مراکز درمانی طی دو سال گذشته اقدام شده و در پیشگیری از بیماری‌ها با حوزه سلامت سیرجان و دانشکده پزشکی همکاری داشته‌ایم.

قربانی گفت: مبلغ ۲ میلیارد تومان در حساب‌های موقوفات مرحوم صادقی موجود است که لزوم همکاری موقوفات آستان قدس رضوی در راستای کمک به بخش درمانی شهرستان ضروری است.

لازم بذکر است در این جلسه بر ارتقاء مسیر سلامت در بخش‌های سلامت اجتماعی، جسمی، روحی و روانی مردم و پیشگیری از بیماری‌ها تاکید شد و در پایان هم مقرر شد مجمع در ساخت ساختمان مجمع خیران سلامت در سال جدید اقدام جدی داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.