×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
تهدیدات و تحریم های آمریکا همواره باعث انسجام و اتحاد مردم می شود/ دولت پیر کارایی لازم برای اداره کشور را ندارد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” امام جمعه بلورد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت:امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال می باشد و یکی از موارد اقتصاد مقاومتی خرید کالای ایرانی است و خرید کالای داخلی یعنی کمک به تولید و اشتغال که دولت نیز در این مورد موظف است جلوی واردات مخصوصا کالایی که در کشور تولید می شود را بگیرد.

افضلی پور در ادامه افزود:نظام جمهوری اسلامی ایران قرارداد نفتی با شرکت توتال فرانسه منعقد کرد که این قرارداد ابهاماتی داشت و این قرارداد به این صورت بود که وزیر نفت با شرکت توتال فرانسه قرارداد نفتی امضاء کرد؛ که این شرکت متعهد شود نفت را استخراج کند قسمتی را به نظام جمهوری اسلامی ایران دهد و قسمتی را به عنوان دستمزد استخراج به خود اختصاص دهد که دولت ایران باید در زمان امضاء این قرارداد اطلاع رسانی شفاف انجام می داد و اگر این شرکت فرانسوی به ایران آمد چه تضمینی وجود دارد اطلاعات محرمانه انرژی ایران را در اختیار سازمان های جاسوسی قرار ندهد؛ این تضمین باید گرفته شود.

وی اذعان داشت:اگر بررسی های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نبودند، مشخص نبود چه بر سر نفت کشور ایران می آمد؛ الحمدالله تاکنون این قرارداد روال بسیار خوبی را طی نموده است.

خطیب جمعه بلورد در خصوص کابینه دولت دوازدهم گفت: اگر قرار است وزیری در کابینه مشخص کنند باید به بعضی از مسائل توجه شود و شایسته سالاری  در این امر مهم است، ما به دنبال مدیران جهادی و جوان هستیم و اگر دولت، دولت پیری شد کارایی خود را ندارد.

افضلی پور به بدعهدی های دولت آمریکا اشاره کرد و گفت:این تحریم ها از اول انقلاب بوده است و کسانی که در رأس دولت آمریکا قرار گرفته اند انسان های نادانی هستند و اگر ایران را تحریم کنند، تنفر مردم از دولت مردان آمریکا بیشتر می شود و همانطور که نظرسنجی درآمریکا نشان می دهند منفور ترین رئیس جمهورآمریکا، ترامپ است و هر چه آمریکا ما را تحریم کند اتحاد و انسجام و همدلی ما بیشتر می شود.

وی در پایان در تذکری به پایان اظهار داشت:مواظب فرزندان خود در سطح جامعه  باشند و ورود فرزندان در فضای مجازی را کنترل و اعتقادات مذهبی فرزندان را تقویت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.