×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
توطئه و تفرقه در مناسبت‌های مهم و سیاسی کار دشمن است/ بخش‌های دولتی و خصوصی پرشتاب‌تر برای تولید حرکت کنند/ ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدر و آماده برای دفاع از کشور است

به گزارش “سیرجان خبر” حجت الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تاکید بر لزوم وحدت و همبستگی در برگزاری انتخاباتی پرشور اظهار داشت: توطئه و تفرقه در گروه‌های مختلف و قشرهای مختلف مردم در مناسبت‌های مهم و سیاسی کار دشمن است تا به خیال خود قدمی را در دشمنی دیرینه خود بردارد.

وی گفت: تخریب کاندیداها به دور از اخلاق دینی است، یک فرد با تقوا که ادعای ورود به صحنه انتخابات برای خدمت را دارد، نمی‌تواند با تخریب فرد یا افراد خود را پیروز میدان رقابت بداند و در قانون انتخاباتی هم خلاف مقررات حرکت می کند.

حسینی مسئولیت را در نظام اسلامی تلاش برای خدمت به مردم و اقامه حق و عدالت عنوان کرد و ابراز داشت: مردم سرمایه‌های اصلی در کشور هستند که باید حقوقشان رعایت شود و گرهگشایی و رفع مشکلات آنها وظیفه کسانی است که مسئولیت را می‌پذیرند.

خطیب جمعه سیرجان واردات را مشکل عمده و عامل تعطیلی برخی از کارخانه‌ها اعلام کرد و افزود: بخش‌های دولتی و خصوصی پرشتاب‌تر برای تولید حرکت کنند، کالاهایی که در کشور می‌توان تولید کرد وارد نشود تا به استقلال و خودکفایی برسیم و قدرت توان داخلی را به ظهور برسانیم.

وی با محکومیت حمله موشکی آمریکا به سوریه به بهانه سلاح‌های شیمیایی عنوان کرد: اعمال کشتار و ظلم به مردم سوریه و منطقه به هر بهانه از خصائص ذاتی سردمداران آمریکا است در صورتی در اختیار گذاشتن سلاح شیمیایی به صدام و رژیم بعثی عراق در دوران دفاع مقدس کار آمریکا بود.

امام جمعه سیرجان به مناسبت‌های مختلف هفته پرداخت و از حضور گسترده مردم و جوانان در مراسم اعتکاف قدردانی کرد و در مورد مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با ۴۸ هزار شهید امروز‌، مقتدر و آماده دفاع از کشور است و در دوران دفاع مقدس اقتدار و ایمانش را به دنیا ثابت کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.