×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
جوانان طعمه فتنه رنگارنگ آمریکایی نشوند/ با بصیرت باید هر فتنه ای را خاموش کرد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی در تجمع ۹ دی مردم سیرجان اظهار داشت:امروز سالروز بیعت با امامت و لایت است که با رهبر جهان اسلام و رهبر عالیقدر که در زمان غیبت امام زمان(عج) امر رهبری برای ما حجت است و برای حفظ ایران و انقلاب و برای پاسداری از خون شهدا برای این که استکبار را به ذلت کشانده ایم پیمان می بندیم که همیشه در مسیر ولایت باشیم.

نماینده ادوار مختلف مجلس در سیرجان اذعان داشت:دشمنان خونخوار و فتنه گر در کمین نشسته اند تا این انقلاب را اذیت کنند و برای انقلاب مزاحمت ایجاد کنند زیرا این انقلاب مقدمات ظهور امام زمان(عج) را فراهم می کند و مجاهدان ما که سربازان ولایت هستند، دماغ استکبار را بر خاک مالیدند.

وی با اشاره به فتنه ۸۸ اظهار داشت:فتنه ۸۸ برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود زیرا این انقلاب بارور شده و ثمر داده است و این انقلاب بر پایه زحمات و ایثار و فداکاری مردم رقم خورده است و مسلمانان باید مراقب باشند فتنه ای رنگارنگ آمریکایی در لباس امروزی در گوشه و کنار این کشور علیه ولایت و امامت فعالیت نکند.

حسینی خاطر نشان کرد:همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل تا ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و حساب کار دشمنان دستشان آمد که ما برای اسلام و دفاع از مظلوم عالم لحظه ای درنگ نخواهیم کرد زیرا اصل نظام و اصل انقلاب مقدس است.

نماینده مردم سیرجان در ادوار مختلف مجلس گفت:امروز هم در داخل کشور خواص بی بصیرت داریم اما ملت باید بیدار و پشتیبان ولایت فقیه باشند و از مسئولان تقاضا داریم با کسانی که فتنه راه انداختند و با دشمنان رابطه برقرار کردند با آن ها قاطعانه برقرار کنند.

حسینی افزود:رهبر معظم انقلاب در سخنانی فرمودند اگر مشکلی است چه اقتصادی و معیشتی باید نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنند و مجلس نیز باید قاطع برخورد کند که بودجه ای تصویب می شود به نزد مستضعفین و انقلابی ها برسد.

وی در خصوص خواص بی بصیرت گفت:عده ای خواص شب دیندار و فردا بی دین لامذهب هستند که باید با بصیرت دست در دست یکدیگر کنار امامت،ولایت،روحانیت و مرجعیت بیاستیم و هر فتنه ای را در نطفه خفه کنیم.

حسینی اظهار داشت:دولت های روی کار آمدند که کاملا مخالف آن ها بودیم اما مردم رای داند و کمک کردیم تا نظام به جلو پیش برود و مجلس ما نیز باید توامند و قدرتمند باشد زیرا اصل نظام از خدا و امام زمان(عج) است.

وی در پایان گفت:دشمنان دست به کار شده اند و دشمنانی که داعش را بوجود آوردند امروز دنبال فتنه هستند و مسئولان حواسشان به جوانان باشد که طعمه فتنه رنگارنگ آمریکایی نشوند و از شهر،عزت و خون شهدا دفاع کنید.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.