×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024
حادثه تروریستی سامرا نمایانگر عجز داعش در پیشبرد اهدافش در عراق است/دولت در جهت انتقال مجروحان و پیکر شهدا اقدام کند

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” شهباز حسن پور با ابراز تأسف از بروز حادثه تروریستی در شهر سامرا و به شهادت رسیدن جمعی از زائران ایرانی، گفت: به طور حتم این اقدامات شنیع و ناجوانمردانه محکوم است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حادثه تروریستی سامرا بار دیگر روحیه خصمانه و خبیث تروریست ها را به تمام مردم جهان نشان داد، از طرف دیگر این اقدام نماینگر عجز و ناتوانی داعش در پیش برد اهدافش در منطقه است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی داعش در عراق و سوریه در بدترین وضعیت خود در چند سال اخیر قرار دارد و به نظر من در آینده ای نزدیک این گروه تروریستی در منطقه نابود خواهد شد.

حسن پور بیگلری با اشاره به وضعیت حادثه دیدگان حمله تروریستی سامرا گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان سازمان حج و زیارت با همکاری وزارت امور خارجه و وزارت بهداشت باید هر چه سریع تر در جهت انتقال مجروحان و پیکر شهدا به کشورمان اقدام کنند.

وی افزود: متأسفانه تعدادی از شهدای حادثه سامرا از شهر سیرجان هستند، اما تاکنون پیکر آن ها به ایران و منطقه منتقل نشده است و خانواده های این شهیدان نگران این مسئله هستند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.