×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن مقابله با حربه ی شوم نفوذ و فتنه است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی“سیرجان خبر” امام جمعه شهرستان سیرجان ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن گفت:جشن ۲۲ بهمن و دهه فجر را به شما مردم که با حضور حماسی خود به استکبار جهانی و در راس آن ها آمریکا اعلام کردید که از اسلام و ارزش های اسلامی،رهبر عزیزمان و کشور ایران اسلامی دفاع خواهیم کرد تبریک می گویم.

حسینی با اشاره توطئه های دشمنان در طول سالیان انقلاب گفت:ما امروز آمده ایم تا به دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی بگوییم از تهدید و تحریم خصمانه نمیترسیم و گول لبخندی که پشت آن فریب است را نمی خوریم و با این حضور حماسی به شما اعلام می کنیم که این انقلاب را به رهبری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به پیش می بریم.

وی اظهار داشت:۲۲ بهمن یادآور مجاهدت های شهیدان که با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند و رشادت های ملت شریف ایران در مبارزه فراگیر با ظلم و ستم و سقوط نظام شاهنشاهی است و ما از این انقلاب محافظت می کنیم تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش حضرت مهدی(عج) برسانیم.

امام جمعه سیرجان اقتصاد مقاومتی را عامل اصلی حرکت نظام به سوی خودکفایی دانست و افزود:حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی،حفظ ارزش ها،وحدت وهمدلی،سبک زندگی اسلامی و با عدم تکیه بر بیگانگان میتوانیم از کشور محافظت کنیم.

وی گفت:مردم با این حضور با مثلث شوم نفوذ،تحریف و فتنه مقابله کردند و این حضور چشمگیر به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دشمن شکن است و شما مردم به خوبی این وظیفه را انجام دادید و دل امام زمان (عج) و رهبری را شاد کردید.

حسینی انتخابات را روح و نفس تازه برای کشور دانست و گفت:وظیفه همگان است که در انتخابات شرکت کنند،انتخابات روح و نفسی تازه برای کشور و ملت است لذا در ۷ اسفند در پای صندو ق های رای حاضر شوید و بهترین و اصلح ترین را انتخاب کنید کسانی که خدامحور،باتقوا،با تجربه و شجاع و روحیه استکبار ستیزی داشته باشند و در دفاع از ولایت ثابت قدم باشند.

وی تمامی مسئولان و نشریات را به اخلاق انتخاباتی دعوت کرد و اظهار داشت:همه مسئولان و کاندیداهای انتخاباتی و نشریات باید از اختلاف و دو دستگی،تخریب و توهین و وعده های خلاف و کاذب پرهیز کنند و همه پایبند به شرع مقدس و اجرای قانون باشند ،اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و مواظب باشید گرفتار فتنه ۸۸ و بحث تقلب در انتخابات نشوید و همه دست اندرکاران دقت کنند تا دشمن از این مسیر به ما ضربه نزند.

امام جمعه سیرجان در پایان از تمامی کاندیداهای انتخاباتی و ستادهای تبلیغاتی خواست ضمن رعایت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه حرمت این ماه را حفظ کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.