×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
خروج آمریکا از برجام  به دلیل ایستادگی ملت ایران و مقابله با توطئه‌های آمریکا است/ملت ایران همچنان حامی ملت فلسطین هستند

به گزارش “سیرجان خبر”حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به موضع خصمانه آمریکا علیه جهان اسلام اظهار داشت: چرا جوامع بین‌المللی و کشورهای عربی و اروپایی در برابر جنایاتی که صهیونیست در سرزمین‌های اشتغالی فلسطین انجام می‌دهد، سکوت کرده‌‌اند.

وی اوج گرفتن انتفاضه مردم فلسطین علیه صهیونیست‌ها و آمریکا را مبارزه موثر در پاسخ به اقدامات آنان دانست و گفت: این قیام ریشه ظلم صهیونیست‌ها را از جا می‌کند، ملت ایران همچنان حامی ملت فلسطین هستند.

حسینی خروج آمریکا از برجام را به دلیل ایستادگی ملت ایران و مقابله با توطئه‌ها و مقاومت اعلام کرد و گفت: ملت ما از حق قانونی خود هم دفاع می‌کند، مشکل از رئیس جمهور آمریکا است که هم می‌خواهد به ظلم و گستاخی خود ادامه دهد و هم با برجام در امور داخلی کشور ایران دخالت داشته و حتی قدرت دفاعی که حق مسلم هر کشوری است را از ما بگیرد.

خطیب جمعه سیرجان افزود: اروپا منافع خود را در نظر دارد و آمریکا را رها نمی‌کند، همان طور که موگرینی عنوان کرده به ایران تضمین نمی‌دهد و مسؤولان ما باید بدانند که اعتماد ما در بحث برجام با اروپا با اخذ تضمین محکم و قوی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.