×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
درخشش دانش آموزان وزنه بردار سیرجانی در مسابقات وزنه برداری المپیاد استعدادهای برتر کشور

به گزارش “سیرجان خبر” معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان از کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط دانش آموزان وزنه بردار سیرجانی در مسابقات وزنه برداری بانوان چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برترکشورخبر داد.

 عباس عزت آبادی پور ضمن تبریک این موفقیت بزرگ گفت: مسابقات وزنه برداری بانوان چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برترکشور درتاریخ ۱۴۰۲/۶/۳ به میزبانی مرودشت استان فارس برگزار شد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه در این رقابت ها دختران دانش آموز وزنه بردار سیرجانی با کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره و یک مدال برنز برای اولین بار در طول تاریخ تیم وزنه برداری استان کرمان با سرمربی گیری حمیده شریفی موفق به کسب مقام سوم این مسابقات شدند.

عزت آبادی بیان کرد: در روز نخست مسابقات زهرا پورامین دردسته وزنی ۴۰ کیلوگرم موفق شد با ثبت رکورد مجموع ۹۸کیلوگرم مدال طلای این مسابقات را کسب کند و همچنین دردسته وزنی ۴۵کیلوگرم ستایش سیوندی نسب با مجموع رکورد ۸۳کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در روز دوم رقابت های وزنه برداری نازنین زهرا صفی جهانشاهی دردسته وزنه ۵۹کیلوگرم موفق شد با مجموع رکورد ۱۲۳کیلوگرم مدال نقره مسابقات راکسب نماید .

در پایان عزت آبادی پور گفت: زهرا پورامین سال گذشته نیز در مسابقات المپیاد موفق به کسب مقام سوم ومدال برنز شده بود.

گفتنی است صبح امروز معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان به همراه معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان، معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس مسئول تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیرجان از این دانش آموزان مدال آور سیرجانی تجلیل به عمل آوردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.