×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
پروژه های گل گهر تمامی نیازهای اشتغال جوانان بومی سیرجان را برآورده می کند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” وزیر دادگستری ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) گفت: امروزه هر آنچه که امت اسلامی دارد به برکت حماسه آفرینی امام حسین (ع) و یارانش است و امروز مدافعان حرم در آن سوی مرزها افتخار می کنند که مدافع حرم و پیرو امام حسین (ع) هستند و مردم شهرستان سیرجان با تقدیم ۶۰۰ شهید همواره پشتیبان ولایت بوده اند.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی بیان داشت: کشور ایران بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی گام های بلند و موثری را برداشته و یک ملت سرافزار و مقتدر هستیم.

منطقه ای که در آن هستیم، یک منطقه ناامن است و مشکلات فراوانی را تجربه کرده است و دشمنان ما می خواهند کشور ایران نیز همانند عراق و سوریه و افغانستان ناامن باشد، ولی مردم ایران صاحب تمدن و استکبارستیز هستند و در هر شرایطی نمی گذارند امنیت ایران به خطر بیفتد.

وی اظهار داشت: دفاع از حرم، نماد اقتدار است و فرزندان شما ملت ایران در مقابل تکفیری ها جان نثاری می کنند و مردم ایران نیز همواره پای ارزش ها و ولایت ایستاده اند و امنیت، مهم ترین موضوعی است که دشمن به آن چشم دوخته و مستکبرین متجاوز میلیون ها انسان را کشته و باعث ناامنی منطقه می شوند.

وزیر دادگستری با اشاره به مذاکرات هسته ای اظهار داشت: اگر کشورهای غربی به تعهدات خود در خصوص برجام عمل نکنند ملت و دولت ایران با قدرت به کار خود ادامه می دهد و مهم این است که صاحب حق باشیم و به تمامی دنیا ثابت شد و در حال حاضر ما مدعی آمریکا در خصوص پول های بلوکه شده هستیم و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به خوبی کشور را مدیریت می کنند و مسئولین نیز باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند تا کشور با اقتدار و صلابت به پیش برود.

پورمحمدی در خصوص مشکلات اقتصادی گفت: دشمنان نظام به این نتیجه رسیده اند که باید به اقتصاد مملکت آسیب برسانند و با تحریم های ظالمانه فضای اقتصادی را تنگ کنند و این در حالی است که برای رسیدن به اهداف خود قیمت نفت را به سه چهارم پایین آوردند و تمامی مسیرهای اقتصادی را قفل کردند.

وزیر دادگستری عنوان کرد: در مشکلات اقتصادی، واردات و صادرات بیشتر بوده؛ به ویژه در زمینه نفت، ۴۲ میلیارد دلار صادرات و ۴۱ میلیارد واردات بوده و این نشان از پویایی اقتصاد ما با وجود تحریم‌هاست.

وی با اشاره به پروژه های در حال اجرا در استان گفت: در کرمان ۱۲ هزار میلیارد پروژه با همکاری بخش خصوصی در حال اجرا است و پروژه های گل گهر تمامی نیازهای اشتغال جوانان بومی این شهرستان را برآورده می کند که پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهرستان سیرجان برای مصارف صنعتی ۳۰ درصد پیشرفت داشته است و انتقال آب از بهشت آباد جهت مصارف شرب است که هر کدام از این طرح ها بالغ بر ۶ هزار میلیارد هزینه  و ۷۰۰ کیلومتر لوله کشی نیاز دارد.

پورمحمدی در پایان گفت: فرهنگ کار و کار راه اندازی در ادارات ضعیف است و باید کارمندان و مدیران با عشق به مردم خدمت کنند و به کار مردم رسیدگی کنند تا در پیشگاه خداوند راضی از خدمت به مردم باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.