×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
در تمام نانوایی های شهرستان یک فروشنده صرفا برای اخذ وجه باید به کار گرفته شود/ تمامی مجالس مذهبی در مساجد با هر عنوانی بایستی لغو شوند

به گزارش”سیرجان خبر” چهارمین جلسه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با حضور مسئولان حوزه بهداشت و درمان شهرستان و جمعی از مسئولان سایر نهادها و ادارات شهرستان برگزار شد.

سهراب بهاالدینی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت موارد بهداشتی در تمام نانوایی های شهرستان یک فروشنده صرفا برای اخذ وجه باید به کار گرفته شود و این فرد به هیچ عنوان نباید با تهیه و توزیع نان در تماس باشد و همچنین به جای دریافت پول نقد تا اطلاع ثانوی از کارتخوان استفاده شود.

وی افزود: شهرداری شهرستان موظف شده‌اند فعالیت ضدعفونی کردن سرویس های حمل و نقل عمومی و گندزدایی اماکن عمومی و… را در گستره وسیع تری به لحاظ کمی و کیفی انجام دهند تا فضای حمل و نقل عمومی شهرستان جهت استفاده شهروندان ایزوله باشد.

بهاالدینی در خصوص عدم توجه شهروندان به شایعات فضای مجازی گفت: اخبار رسمی مربوط به پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تنها از طریق معاونت بهداشتی دانشکده پزشکی وسخنگوی ستاد پیشگیری از شیوع کرونا اطلاع رسانی می‌گردد و قابل استناد است، همشهریان به اخبار منابع غیر موثق توجه نکنند.

سرپرست فرمانداری سیرجان همچنین با تاکید بر اینکه برای حفظ سلامت مردم و رعایت بهداشت با هیچ فردی مماشات نخواهیم کرد افزود: اتاق اصناف با صنوف گوناگون بخصوص نانوایی هایی که نسبت به اجرای مصوبات این ستاد مقاومت می کنند برخورد کنند و در صورت نیاز پلمپ واحد انجام شود.

پیرو جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به ریاست سهراب بهاالدینی،سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، مقرر گردید فرآیند سوختگیری در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان ، توسط کارکنان جایگاه‌ها انجام و دستکش یکبار مصرف برای استفاده عموم در دسترس قرار داده شود. همچنین در این جلسه مصوب شد جایگاه داران تمامی نازل‌ها، صفحه کلید دیسپنسرها، سرویس بهداشتی و… را به طور مستمر با مواد ضدعفونی کننده مناسب گندزدایی کنند.

بهاالدینی بر توزیع ماسک، مواد شوینده و دستکش توسط داروخانه ها و فروشندگان با هماهنگی ونظارت معاونت غذا و دارو دانشکده پزشکی در شهرستان تاکید کرد. وی تصریح کرد: تمامی مجالس مذهبی در مساجد با هر عنوانی بایستی لغو شوند تالار های پذیرایی مجالس خود را لغو نمایند و در صورت مشاهده؛ واحد متخلف پلمپ خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.