×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
دستگیری باند سارقان منزل در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” سرهنگ محمدرضا ایران نژاد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سال جاری در سطح شهر سیرجان با شیوه و شگردی خاص و سرقت وجه نقد و اشیاء کم حجم و با ارزش، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ استقلال شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با مراجعه و بازدید از محل های سرقت و اخذ فیلم دوربین های مداربسته و بدست آوردن تصویر سارقان و با تعامل با سایر ادارات پلیس آگاهی و استفاده از منابع خبری، هشت نفر سارق شناسایی شدند که با تعقیب و مراقبت چندین ساعته در یک عملیات غافلگیرانه هر هشت متهم در حین ارتکاب جرم دستگیر و سه دستگاه خودرو که در امر سرقت ها از آنها استفاده می کردند نیز توقیف شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی بعمل آمده از خودروهای سارقان ابزار مورد استفاده جهت سرقت و تعدادی اموال، مدارک و اسناد متعلق به مالباختگان و مقدار ۱۲ گرم شیشه و هرویین کشف و به کلانتری ۱۳ استقلال انتقال داده شد.

سرهنگ ایران نژاد اظهار داشت: ضمن شناسایی کلیه مالباختگان در این رابطه و بازسازی صحنه های سرقت،متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان مرکزی سیرجان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در پایان از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای پلیسی منزل خود را به سیستم های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.