×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
دستگیری ۲۰ سارق در سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر” سرهنگ هادی ثمره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال سیاست فرماندهی انتظامی استان مبنی بر برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت جامعه پس از ۱۰ روز کار امنیتی و اطلاعاتی طرح امنیت اجتماعی با همکاری تمام نیروهای انتظامی و مشارکت مردمی به مدت سه روز در حوزه شهرستان سیرجان اجرا شد.

فرمانده انتظامی سیرجان عنوان کرد: با اجرای این طرح، ضمن دستگیری ۲۰ سارق، راننده شخصی که اقدام به زورگیری طلاجات زنان می‌کرد نیز در محور سیرجان به بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در اجرای این طرح انتظامی با هدف تامین امنیت جامعه ۱۱۰ نفر متهم تحت تعقیب قضایی دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح قضایی شد و ۴۰۰ نفر از اتباع بیگانه که به صورت غیرمجاز حضور داشتند و مرتکب جرائم نیز می‌شدند، دستگیر و طرد شدند.

ثمره گفت: ماموران انتظامی ۳ میلیارد کالاهای قاچاق مانند البسه، دستگاه‌های ماهواره و دخانیات خارجی را کشف کرده و ۵۴۰ راس دام قاچاق را نیز در محورهای خروجی کشف و با حکم قضایی به کشتارگاه سیرجان تحویل دادند.

فرمانده انتظامی سیرجان اعلام کرد: طی مدت اجرای طرح، ۴۰ منزل که خرده‌فروشی مواد مخدر داشتند، پلمب شد که تا تعیین تکلیف قانونی این منازل مسکونی پلمب باقی می‌ماند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.