×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
دشمنان استکباری از نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه عصبانی هستند/ ترویج اشرافی‌گری در جامعه شیوه‌ای غیراسلامی و تبعیت از الگوهای غربی است

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان با اشاره به پیروزی‌های اخیر در منطقه و نقش جمهوری اسلامی در شکست برنامه‌های استکبار جهانی اظهار داشت: دشمن مستکبر وقتی شکست می‌خورد توطئه جدیدی را طراحی می‌کند و پیشرفت‌های نظامی اعم از سامانه موشکی یا مانورهای موفق و تجهیزات پیشرفته ساخت کشور موجب نگرانی آنها است که به دنبال توطئه هستند.

امام جمعه سیرجان افزود: دشمنان استکباری که در راس آنها آمریکا قرار دارد از نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه عصبانی هستند اما سیاست تهاجمی نیز لازمه موفقیت و اقتدار بیشتر است و باید گوی سبقت را در برنامه‌ریزی‌های نظامی از دشمن گرفت و دشمن را همیشه در موضع ضعف نگه داشت و به‌زودی تروریست‌ها در عراق و سوریه ریشه‌کن می‌شوند و اگر آمریکا و حامیان تروریست راست می‌گویند دست از حمایت این گروه‌ها بردارند تا منطقه و جهان به صلح و آرامش برسند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع خبرگان رهبری گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی طرح‌های قابل توجهی انجام شده اما شاهد تفاوت محسوسی در زندگی مردم نیستیم و امیدواریم امور ضروری هم در این بخش انجام شود.

حسینی از ترویج زندگی اشرافی‌گری در جامعه انتقاد کرد و افزود: این انتقاد در مراحل اول بر مسئولانی است که ساده‌زیستی ائمه هدی را الگوی خود قرار ندادند و ترویج اشرافی‌گری در جامعه شیوه‌ای غیراسلامی و تبعیت از الگوهای غربی است.

امام جمعه سیرجان از نمایندگان مجلس هم گلایه و اظهار کرد: در حالی که انتقاد از حقوق‌های نجومی و نگرانی مردم در این زمینه بوده و هست، نمایندگان باز هم حقوق‌های غیرمعمول را پیشنهاد دادندکه از طریق شورای نگهبان رد شد اما خوب است نمایندگان دقت کامل در مصوبات خود داشته باشند.

وی نگاه به درون و عدم توجه به خارج را نیاز کار دولتمردان عنوان کرد و گفت: اگر تحریم‌ها را برداشتند مصادره اموال و تحریم‌های جدید چه بود، توافقات خارجی کم بود و آمریکا به دنبال بهانه‌جویی در برجام برای چه هست لذا نگاه به ظرفیت‌های داخل و توسعه و برنامه‌ریزی این ظرفیت‌ها موجب پیروزی بر دشمن است.

حسینی توجه به هفته منابع طبیعی و هفته احسان و نیکوکاری را خواستار شد و با گرامیداشت هفته منابع طبیعی گفت: همه مردم باید در حفظ منابع طبیعی توجه کرده تا محیطی سالم داشته باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.