×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024
مردم در سال رونق تولید از کالای ایرانی استفاده کنند/ادامه راه ائمه تنها راه پیروزی بر دشمنان است

به گزارش”سیرجان خبر”امام جمعه موقت سیرجان امروز در خطبه های نماز با اعلام این مطلب و تبریک سال جدید گفت : سال پیش رو سالی پر برکت خواهد بود و اگر دشمن تهدید می کند این تهدید را به فرصت تبدیل می کنیم و با استفاده از ظرفیت ها برای اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی مصمم هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسین حیدری با اشاره به توانمندی جوانان و متخصصین علمی افزود : پیشرفته ترین صنایع هسته ای ، موشک های نقطه زن ، نانو و فناوری های روز و خیلی از دستگاه های علمی به دست همین جوانان متدین و متفکر ساخته شد و اینها همه این مطلب را اذعان دارد که ما می توانیم و نیاز به بیگانه نداریم.

خطیب جمعه سیرجان گفت : دشمنان استکباری و غرب همیشه می خواهند ملت ها عقب بمانند تا نتوانند مقابل غارت و جنایات وظلم آنان بایستند لذا تکیه بر استکبار هیچ نفعی ندارد و باید خودمان بتوانیم استقلال را حفظ کنیم تا دشمن در مقابل ما ضعیف باشد ودیگر تهدید و تحریم نداشته باشد.

وی گفت : این فکر که از اروپا یا دیگر کشورهای پیشرفته دور باشیم غلط است ولی باید ازمسائل علمی اروپا و دیگر کشورها بهره بگیریم اما اینکه در خدمت غرب و اروپا برای نوکری و مستعمره بودن قرار بگیریم هرگزاین سیاست را نمی پذیریم.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری به عنوان نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری پرداخت و گفت : در سال رونق تولید دولت و مسئولین، تولید کنندگان و مردم نقش دارند که هرکدام وظیفه خود را باید انجام دهند،دولت و مسئولین باید شرایط تولید را آماده و منابع مالی را تامین و نظارت را به خوبی داشته باشند و از ورود کالاهایی که در داخل تولید می شود جلوگیری کنند، و تولید کنندگان هم باید کالاهای باکیفیت که بهتر از کالاهای وارداتی باشد تولید کنند ، ونقش مردم هم این است فقط از کالای ایرانی استفاده کنند.

امام جمعه موقت سیرجان کشتار نمازگزاران در نیوزلند را یک حمله تروریستی عنوان کرد و گفت : آنقدر سیاست های خصمانه غرب و سازمان های بین المللی هدف دار و بی معنا و غلط است که این حمله را تروریستی نمی دانند و حتی کشتار ۱۲ هزار نفر از مردم یمن به دست سعودی ها تروریستی نیست اما اگر یک نفر در غرب و اروپا زخمی شود حمله تروریستی با هیاهوی تبلیغاتی قلمداد می شود و اینجاست که انسان نه می تواند و نه باید به غرب و سازمان های مدافع حقوق بشر اعتماد کند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در خطبه اول هم با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب سلام الله علیها این پرچمدار انقلاب عاشورا را اسوه صبر و ایستادگی ومقاومت در مقابل دشمن عنوان کرد وگفت : ادامه راه ائمه علیه السلام تنها راه پیروزی بر دشمنان است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری درحرم امام هشتم هم اشاره کرد و گفت : رهبری خط ومشی رسیدن به پیشرفت و اقتدار را هر ساله ترسیم وبیان می فرمایند که ملت و مسئولین باید توجه داشته باشند تا به قله اقتدار و پیشرفت برسیم .

امام جمعه موقت سیرجان به مناسبت میلاد حضرت علی علیه السلام هم اشاره کرد واز فضائل حضرتش حق و عدالت دانست و علی را در محور حق عنوان کرد و سپس برای معتکفین هم آرزوی قبولی اعمال و استجابت دعا ها از خداوند خواستار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.