×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
دشمن به دنبال تغییر زاویه دید جوانان از نگاه انقلابی بسوی نفس خواهی و لذت طلبی است/نمادهای شیطان پرستی بیشترین نمادهای استفاده شده در فیلم ها و بازی ها

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،مظفر نوروزی، کارشناس جریان های فراماسونری و شیطان پرستی که در یک نشست مجازی در بین اعضای فعال حوزه فلسطین و مقاومت پاسخ گوی کاربران گروه تلگرامی به رنگ غزه بود، پیرامون نسبت میان اسرائیل و فراماسونری و نمادهای موجود در فیلم، انیمیشن و بازی های رایانه ای توضیحاتی ارائه کرد که مشروح این پرسش و پاسخ به شرح زیر است:

 **پیشینه ای از رابطه ی اسرائیل با نمادسازی های فراماسونری را در حوزه هایی از قبیل فیلم و سینما،انیمیشن و بازی های رایانه ای و…. را تشریح نمایید؟

-در ابتدا عرض می کنم که امپراطوری عظیم فیلم و انیمیشن جهان از ابتدای آغاز این صنایع و فقط با فاصله چند سال کوتاه در اختیار کمپانی های صهیونیستی قرار گرفت و این کمپانی ها قبل از تشکیل دولت جعلی اسرائیل با صبغه صهیونیستی پیش می رفتند.

یهودی ها خود افراد نمادسازی هستند و با مراجعه به کتاب مقدس نیز می توان به بسیاری از این نمادها دست یافت، حال اگر شما پیوند میان فراماسون ها و یهودیان را ببینید آنگاه با سیستمی عظیم از نمادها روبرو می شوید، برای این مورد می توان به کتاب مبانی فراماسونری هارون یحیی مراجعه کرد.

این نمادها را برای نمونه عرض می کنم:
-ستاره پنج پر یا پنتاگرام
-ستاره شش پر که به اشتباه ستاره داود نامیده می شود.
-موجودات آبی رنگ
-انواع مختلف جنیان مانند elf ها و کوتوله ها، اورک ها، و انواع دیگر موجودات فانتزی(جنیان)
-سرزمین موعود
-منجی زمینی

اگر به فیلم های شاخص اشاره کنم می توان ابتدا به فیلم صامت متروپلیس اشاره کنم که آخرالزمان از نگاه غربی هاست، شما فقط به موجودات آبی در فیلم ها و انیمیشن ها نگاه کنید، آواتار خود در این زمینه پیشگام است، بعلاوه سرزمین های معلق میان زمین و آسمان که می تواند اشاره ای به فضای دخان یعنی محل حضور جنیان باشد، به طور کلی غرب بدنبال تغییر سلیقه جوامع و ایجاد نیاز برای درک و دریافت چیزهایی است که خود به دنبال عرضه آن به مردم است.

یکی دیگر از موارد مورد تکیه اینها قهرمان ها و یا ضدقهرمان های یک چشم هستند، حال اگر به بازی های رایانه ای نگاه کنیم همین موارد بصورت عمیق تر مشاهده می شوند.

devil may cry منجی ای از جنس شیاطین به نام دانته را برای نجات انسان تجویز می کند، حال اینکه بسیاری از بازی ها مانند skyrim و witcher و…. به ترویج جادوگری می پردازند.

**اکنون با توجه به مسائل مطرح شده نفوذ فراماسونری در حوزه هایی از قبیل فیلم و سینما ،بازی های رایانه و….در جمهوری اسلامی ایران چگونه و با چه هدفی صورت گرفته است ؟(خصوصا بازی های رایانه ای که ضریب نفوذ بالاتری در میان جوانان و نوجوانان دارندو متاسفانه طبق آمار هایی که اعلام می شود وضعیت مطلوبی رو شاهد نیستیم )

-ما قبول داریم که غرب برای ما مسلمانان سرمایه گذاری کرده اما رواج این ها در ایران محصول بی توجهی مسئولان نیز است، به عنوان مثال عرض می کنم که دو سال قبل یکی از دانش آموزانم یک بازی که آن را بررسی کرده بودم برایم آورد جالب اینکه این بازی دارای sextual content بود یعنی دارای تصاویر و سکانس های غیر اخلاقی بود اما بدون سانسور و با نشان یکی از نهادهای نظارتی ایرانی در بازار فروخته می شد.

دشمن به دنبال تغییر زاویه دید نسل جوان ما از نگاه انقلابی بسوی نفس خواهی و لذت طلبی است، وقتی اولویت ما از مسائل جهان اسلام بسوی مسائل دنیوی تغییر کند آنگاه دشمن با کمترین هزینه ما را از میدان بیرون کرده است، جنگ فرهنگی و جنگ نرم در این زمینه متاسفانه تا حد زیادی پیشروی داشته است و عدم بررسی دقیق و رصد این عرصه به ضرر ما تمام شده است، وقتی به موفق ترین عناوین تولیدی کمپانی های بازی و فیلم دنیا نگاه کنیم اینها مملو از عقاید کفرآمیز یا پاگانیستی است؛
ماتریکس، ارباب حلقه ها، هری پاتر،ناوینگ، کنستانتین، solomon cane و…

به عنوان مثال در همین سه گانه ماتریکس ما از یک سو با تعریفی از سیستم و حقیقت و واقعیت روبرو می شویم که در یک سو حقیقت سرزمین انسان ها یا همان صهیون و در سوی دیگر واقعیت ماتریکس و نظام ماشینی حاکم بر دنیا و شبه انسان ها حضور دارند.
در این فیلم نیز ما به مثلث قهرمانان روبرو می شویم،مثلث قهرمانان یعنی سه قهرمان که همیشه شامل دو مرد و یک زن است و دو کارهای دیگر نیز می توان یافت، اشاره ای به سه خدای باستانی مصر است ایسیس، اوزیریس و هوروس که وقتی وارد مسیحیت تحریف شده گردید به نام اقانیم ثلاثه نامیده می شوند.

** دربازی های رایانه ای و فیلم و …بیشتر از چه نمادهایی استفاده شده است؟

-برای سهولت کار نمادها را گروه بندی می کنم، البته گمان می کنم دوستان عموما با نمادهای نظام سلطه آشنایی دارند، اولین گروه از نمادها متعلق به نمادهای توراتی ودومین گروه متعلق به نمادهای فراماسونری و سومین گروه متعلق به فرقه های شیطان پرستی و جادوی سیاه است.

بیشترین نمادهای استفاده شده در فیلم ها و بازی ها از نوع نمادهای شیطان پرستی است،اشاره به شیطان یا پسر شیطان،تک چشم،صلیب وارونه،جادوی سیاه،نظام ها یا گروه های مخفی حامی،حامی عقاید پیشینیان، اشاره به دجال یک چشم.

**درنمادسازی های صورت گرفته دراین ابزار کشورهای حامی فلسطین تروریسم خوانده می شوند، اسرائیل با القای این مساله چه هدفی را دنبال می نماید؟

-سال ها پیش بوش پسر گفت که کشورها یا با ما هستند و یا دشمن ما هستند،این تقسیم برای تحریک کشورها برای پیوستن به ایشان است،تروریسم از نگاه پیروان تلمود امر بسیار جالبی است و از نگاه اینها یهودیان انسان هستند و غیر یهودیان شبیه انسان آفریده شده اند.حالا ترور یسم را با این نگاه ببینید،راندن دشمن از میدان با این حربه ها خود از روش های موثر در این میدان است.

**چرا نهادهای نظارتی از تکثیر و پخش اینگونه بازیها و فیمها جلوگیری نمیکنند ودیده شده است که برخی مانند ماتریکس و هری پاتر و…. از رسانه ملی پخش میشوند؟

-وقتی سربازی در میدان جنگ حاضر شود اما به نبرد اعتقادی نداشته باشد چه خواهد شد؟برخی از مدیران در ایران عزیز ما به نبرد اعتقادی ندارند و به دنبال جذب بیننده و یا مشتری هستند و همه چیز از همین بی اعتقادی شروع می شود.

**آیا عرفان های نو ظهور مثل ریکی و حلقه و ستایشگران را دنباله حمله صهیونیسم میدانید؟؟

-بله،فرقه سازی و مذهب سازی از کارهایی است که صهاینه در آن خبره اند و ایجاد تفرقه و شکاف در جامعه اسلامی و سربازگیری از میان نسل جوان از اهداف این طرح است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.