×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
دعوت امام جمعه، فرماندار، ریاست دادگاه عمومی، فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی ارزوئیه از مردم برای حضور گسترده در انتخابات مجلس

در بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در شهرستان و فرماندار، ریاست دادگاه عمومی شهرستان، فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی ارزوئیه آمده است: تحقق راهبرد ایران قوی، نیازمند مجلس قوی و برخورداری از اراده، اقتدار و انگیزه برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و ایستادگی در برابر دشمنان و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه خبری غرب استان کرمان؛ حجت الاسلام دکتر نصرالله پور نماینده ولی فقیه در شهرستان و مهندس حمید منظری توکلی فرماندار ارزوئیه و ریاست دادگاه عمومی شهرستان آقای عنایت الله دهقان، سرگرد پاسدار اسماعیلی کاخ فرمانده سپاه و سرهنگ پور امینایی فرمانده انتظامی ارزوئیه با صدور پیامی مشترک برای حضور حماسی و حداکثری مردم شهرستان ارزوئیه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفندماه برگزار می‌شود، دعوت کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

هرچه حضور مردم در پای صندوق ها بیشتر باشد، مجلس قوی تر است.
امام خامنه ای(مدظله العالی)

حضور حماسی و حداکثری شما مردم شریف شهرستان ارزوئیه در انتخابات دوم اسفندماه در تحقق راهبرد ایران قوی در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران و پیرو منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی می باشد چرا که ایران قوی، نیازمند مجلس قوی و برخورداری از اراده، اقتدار و انگیزه برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و ایستادگی مقتدر در برابر دشمنان در دفاع از منافع ملی و آرمان های انقلاب اسلامی است.

بی گمان جان‌های آگاه ملّت شریف ایران به خوبی واقفند که از نخستین روزهای پیروزی این ملت بزرگ در یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷ و برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران عزیز تا به امروز، سردمداران نظام سلطه جهانی که همواره از آگاهی و رشد ملت‌های ستمدیده بیم ناکند، از هیچ خدعه و دسیسه‌ای برای زمین‌گیر کردن حرکت انقلابی این ملّت مصمم، رویگردان نبوده‌اند.

نقش تأثیر گذار مجلس شورای اسلامی در تقنین و نظارت و ریل گذاری حرکت در امور اجرایی کشور، اهمیت انتخابات پیشرو را مضاعف می‌کند تا مردم در این برهه حساس طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب با انتخاب درست در افزایش اقتدار، عزت و استقلال ایران اسلامی مشارکت نمایند.

دوم اسفند ۹۸ میعادگاه دیگری برای تجلی همدلی و هم زبانی است و در این میان در بطن رأی هر ایرانی، آزادی در انتخاب، افزایش امنیت، پیشرفت و تدبیر در رشد پایدار و تقویت سرمایه اجتماعی کشور است.

بی تردید مردم ولایتمدار و با بصیرت شهرستان ارزوئیه در روز دوم اسفندماه با حضور گسترده و آگاهانه خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فضایی اخلاقی و مملو از آرامش و نشاط، روزی پرشور را در تاریخ ملت انقلابی به یادگار خواهند گذاشت و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، موجبات استحکام بنیان‌های مردم سالاری دینی در کشور شده و تشکیل مجلسی توانمند را برای رقم زدن فردای بهتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم خواهند کرد. و در انتخابات دوم اسفندماه، مثل ۲۲ بهمن امسال و هر ساله و بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دشمن به هدفش نمی رسد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.