×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024
دعوت مسئولان سیرجان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات مجلس

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” جمعی ازمسئولان شهرستان سیرجان در پیام های جداگانه از مردم سیرجان دعوت کردند تا فارغ از علاقه به هر جناح و گروه، با حضور پرشور و حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

متن این پیام ها بدین شرح می باشد:

امام جمعه شهرستان سیرجان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام(ره)، شهدای انقلاب اسلامی خصوصاً شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: ملت شریف ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی حماسه آفریدند و این مردم ولایی قطعا با حضور پرشور در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و حماسه دیگری خواهند آفرید.

حجت السلام حسینی در ادامه افزود: سردمداران استکبار که در راس آنها آمریکا جنایت کار است تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی و مردم برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای انجام داده اند و انشا الله با حضور حماسی ملت شریف ایران بار دیگر مردم سیلی محکمی به آمریکا خواهند زد.

وی با بیان اینکه ملت شریف ایران حامی ولی فقیه هستند گفت: فرمان امام خمینی (مدظله العالی) این بود که حضور در انتخابات وظیفه است و باید پای صندوق های رای حاضر شد و فرد انقلابی و اصلح را انتخاب کرد تا یک مجلس انقلابی را تشکیل دهیم.

امام جمعه شهرستان سیرجان در پایان گفت: قطعا مردم شهرستان سیرجان حضور پور شوری را در انتخابات خواهند داشت و ما تاکید می کنیم که انشا الله در ساعات اولیه شروع انتخابات صف های طولانی را تشکیل دهند تا چشم دشمنان اسلام کور شود.

فرمانده سپاه شهرستان سیرجان نیز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات مهم ترین و اساسی ترین مسئله کشور است و این جمله مقام معظم رهبری اهمیت انتخابات را می رساند.

سرهنگ باقری افزود: امام خامنه ای در سخرانی با مردم تبریز فرمودند انتخابات یک جهاد عمومی و نعمت و امتحان الهی است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود، مایه آبروی نظام اسلامی و تقویت کشور و مصونیت بخش در برابر توطئه ها و زمینه ساز ایران قوی خواهد بود.

وی گفت: انشاالله مردم با بصیرت ایران و سیرجان همانگونه که همیشه گوش به فرمان ولایت هستند این بار همه با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های سران آمریکا و استکبار جهانی خواهند داد.

دادستان شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگا ما اظهارداشت: در آستانه آزمون دیگر از سوی مردم هستیم و ۲ اسفند ماه را در پیش رو داریم و موضوع اصلی ما حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای است.

وی افزود: قطعا بخش قابل توجهی از مشکلات امروز ما در زمینه های اقتصادی،فرهنگی و…. ناشی از انتخاب خود مردم است و این نشان می دهد که انتخاب اصلح بایستی در دستور کار جدی مردم قرار گیرد و مرد با آگاهی و بینش بالا در انتخابات شرکت کنند و نماینده اصلح خود را انتخاب کنند و انشاالله شاهد مجلس کار آمد و قوی باشیم.

وی در پایان گفت: مجموعه قضایی شهرستان در روز انتخابات آمادگی این را دارد تمام گزارشات و اخباری که جنبه تخلفی یا مجرمان دارد در یافت کند و در اسرع وقت به آنها رسیدگی کند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسدارن شهرستان سیرجان درگفت و گو با خبرنگار ما گفت: انقلاب اسلامی ایران در حالی چهل و دومین بهار آزادی را جشن می گیرد که متواضعانه ، از حضور آگاهانه ملت ، در راهپیمایی باشکوه و بی نظیر ۲۲ بهمن که ناشی از بصیرت عمیق ، موقعیت شناسی دقیق و حرارت انقلابی آحاد جامعه است بر آستان حضرت دوست ، سجده شکر می گزارد.

وی افزود: اینک پس از خلق این حماسه ، ملت بصیر و ولایتمدار و حماسه ساز ایران اسلامی بار دیگر در دوم اسفند عیار انقلابی خود را به رخ دشمنان زبون این نظام الهی خواهد کشید و در اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی ، با بصیرتی ناشی از شناخت دشمن و نقشه های آن ، با اراده ای راسخ با پیروی از منویات امام عزیز خود ، نصاب جدیدی از مسئولیت پذیری و انقلابی گری را در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی ، در معرض چشم جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

حجت السلام محمدی اذعان داشت: مردم پرشور و بابصیرت سیرجان جایگاه مجلس شورای اسلامی در قانونگذاری را به درستی می دانند که باعث حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و حل مشکلات مردم خواهد شد و حضور آنها در انتخابات تأثیر مستقیم بر امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسدارن شهرستان سیرجان در پایان گفت: قطعا این حضور پرشور شما مردم فهیم سیرجان نشان دهنده پیوند مکتب مقاومت و خط سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با امر خطیر و حساس انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.