×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
دعوت مسئولین سیرجان به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش سرویس اجتماعی“سیرجان خبر” مسئولان شهرستان سیرجان در پیام هایی جداگانه از مردم برای شرکت باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دعوت کردند.

متن این پیام ها بدین شرح می باشد:

امام جمعه شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: ۲۲بهمن ماه یوم الله است و در این روز گرامی میداریم یاد و خاطره امام(ره)، شهدای انقلاب اسلامی خصوصاً شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی را دارند که حضور مردم همیشه در صحنه توطئه های دشمن را خنثی کرده است.

حجت السلام حسینی در ادامه افزود: بیست و دوم بهمن امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است واز همه همشهریان عزیز سیرجان دعوت می کنیم که با حضور باشکوه خود دراین راهپیمایی شرکت کنند تا دشمنان که از این حضور مردم می ترسند برای همیشه واهمه داشته باشند.

امام جمعه شهرستان سیرجان در پایان گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری دو وظیفه مهم را داریم یک حضور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه و دوم حضور در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح و تشکیل مجلس انقلابی، خداوند توفیق انجام این وظیفه را به همه عنایت بفرماید.

فرمانده سپاه شهرستان سیرجان نیز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از رژیم طاغوتی و شروع فصل جدیدی در تاریخ کشور عزیزمان ایران است.

وی در ادامه افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امسال راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه بسیار مهم و اساسی است و همانگونه ملت شریف ایران در دی ماه امسال دو یوم الله را آفریدند در بیست و دوم بهمن ماه بار دیگر یک حضور بسیار باشکوه و مقتدرانه خواهند داشت و پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های سران آمریکا و استکبار جهانی خواهند داد.

با قری در پایان اذعان داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شاه های مملکت بدون اجازه آمریکا و اسرائیل جرات انجام هیچ کاری را نداشت و کشور ایران تحت تسلط آمریکا بوده اما امروز ما در چهل و یکمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی پس از به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مهم‌ترین و راهبردی ترین پایگاه آمریکایی ها را در عراق با موشک های نقط زن سپاه با خاک یکسان میکنیم و آمریکای جنایتکار جرات هیچگونه واکنشی را نداشت و این عظمت انقلاب اسلامی است.

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان ضمن گرامی داشت ایام الله ده فجر و یاد خاطره شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی از همه مردم ولایتمدار شهرستان سیرجان برای شرکت در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن در شهرستان سیرجان دعوت کرد.

بهاالدینی گفت: مردم شهرستان سیرجان همواره در تمامی صحنه های انقلاب از ابتدا تا کنون حضوری پر شور و فعال داشته اند،این ملت شریف امسال هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پررنگی خواهند داشت و انزجار خود را از دشمنان اسلام اعلام می دارند.

وی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی هر ساله سعی در کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دارند، اما حضور پر شور مردم در این روز هر ساله مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیز با عرض تبریک به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خدمت تمام شهروندان شهر سیرجان گفت: ۲۲ بهمن روز تاریخی و فراموش نشدنی است زیرا دست بیگانگان را قطع و کشور در این روز بزرگ به استقلال رسیدو همه باید تلاش کنیم تا پاسدار خوبی برای ارزش های انقلاب اسلامی و کشورمان باشیم.

سرهنگ ایران نژاد با مقایسه پلیس جمهوری اسلامی و پلیس زمان طاغوت، گفت: در زمان طاغوت، پلیس در خدمت نظام حاکم و برای حفظ حکومت بود در حالیکه پلیس نظام جمهوری اسلامی از مردم، با مردم و در خدمت مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در پایان گفت: مردم در طول ۴۰ سال گذشته همواره از نظام اسلامی پشتیبانی کرده و هیچگاه در دفاع از ارزش ها کوتاه نیامده اند و مردم ایران با مشارکت حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن باردیگر وفاداری و پایبندی خود را به منصه ظهور رسانده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.