×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
دفاع از ارزش ها و پاسداری از دستاوردهای انقلاب  هدف مشترک نیروی انتظامی و بسیج است

به گزارش “سیرجان خبر”محمد رضا ایران نژاد در جلسه تعاملی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی آماده همکاری با ناحیه مقاومت بسیج برای حفظ امنیت و مبارزه با مسائل جدی امنیتی و آسیب های اجتماعی را دارد.

وی افزود: خدمت به مردم و حفظ رضایت مندی مردم در جامعه از اهداف مشترک نیروهای مسلح می باشد چرا که نیروی انتظامی و بسیج مکمل یکدیگر در حفظ ارتقاء امنیت هستند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ایجاد فاصله بین حاکمیت و مردم از شگردهای مهم دشمن برای ضربه زدن به نظام بوده که اصلی ترین وظیفه ناجا و بسیج و سایر نهاد های امنیتی و اطلاعاتی این است که با همه ی توان در مقابل توطئه های دشمن با اقتدار ایستاده و تعامل سازنده در این رابطه نقش مهمی در خنثی سازی نقشه های دشمن خواهد داشت. سرهنگ ایران نژاد بیان داشت: هر چه تعامل و همکاری انتظامی و بسیج بیشتر باشد خدمت رسانی به مردم بهتر و آسان تر خواهد شد چرا که ناجا و بسیج لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی خود را جدای از هیچ سازمان و نهادی نمی داند و مانند همیشه در کنار همه برای تامین امنیت مردم و کشور و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهد کرد تا رضای پروردگار و فرمانده کل قوا را کسب کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.