×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024
دولتمردان باید در مقابل بدعهدی ها و دهن کجی های آمریکا برخورد جدی داشته باشند

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت الاسلام والمسلمین افضلی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته بلورد اظهار داشت:آمریکا به قول خودشان ما را تحریم مادر یعنی تحریم علیه سپاه، علیه اقتصاد و منافع ایران کرده است و مقتدرترین کشور منطقه ایران است و رقیب جدی عربستان ایران است.
وی اذعان داشت:دولتمردان مخصوصا وزیر امور خارجه باید در مقابل تحریم ها، بدعهدی ها و دهن کجی های آمریکا برخورد جدی تر و شدیدتر داشته باشند و سیاست دولتمردان ایران، حفظ برجام به هر قیمتی است؛ این سیاست اشتباه است و نباید با ملاطفت و توجیه کردن با آمریکا برخورد کرد باید بیانیه بدهند، در مجلس شورای اسلامی مصوبه بگذرانند تا آمریکا بداند ملت ایران هوشیار است.
خطیب جمعه بلورد اظهار داشت:نباید کوته فکر باشیم که بگوییم ما چرا از فلسطین دفاع می کنیم و با اسرائیل دشمن هستیم و باید مسئله اول و اصلی ما، مسئله فلسطین باشد و امروز عربستان یار اسرائیل است، ایران تا همیشه علیه ظلم های اسرائیل شعار می دهد؛ و این افتخار ماست.
افضلی پور با اشاره به برگزاری اولین نمازجمعه گفت: ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه تهران است و با سابقه ترین امام جمعه کشور مقام معظم رهبری است و نماز جمعه میعادگاه دوستداران ولایت و منتظران امام زمان(عج) است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.