×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024
ملت ایران خواستار دفاع از حقوقشان و پاسخ از سوی دولت به نقض کنندگان برجام هستند/ امروز تحریم‌ها ما را به پیشرفت و استقلال کامل می‌رساند

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تحریم‌های جامع آمریکا علیه ملت ایران به بهانه‌های حقوق بشر، توسعه برنامه‌ موشکی و حمایت از تروریسم، نقض کامل برجام توسط سردمداران آمریکا است.

وی بیان داشت: ملت ایران خواستار دفاع از حقوق شان و پاسخ از سوی دولت و مسئولان بلندپایه کشوری به نقض کنندگان برجام هستند.

حسینی پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه، لبنان و مقاومت را شکست بزرگی برای آمریکا و صهیونیست‌ها عنوان کرد و گفت: شکست مفتضحانه صهیونیست‌ها در اشغال مسجدالاقصی، محک و آزمایش سخت دشمنان اسلام در برابر اراده پولادین مسلمانان است که همیشه تکرار می‌شود و وعده خداوند پیروزی ما بر استکبار جهانی است.

وی با ابراز تاسف از عدم توجه و نظارت برخی خانواده‌ها در نظارت بر فرزندان خود بیان داشت: شرب خمر از گناهان کبیره است که ضررهای جسمی و روحی به همراه دارد، والدین، مربیان و مسؤولان فرهنگی باید اطلاع‌رسانی و نظارت برای جلوگیری از این پدیده زشت و خلاف اخلاق داشته باشند.

خطیب جمعه سیرجان از نیروی انتظامی، اطلاعات و قضات خواست براساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، برخورد قاطع با فرد یا افراد ناقض ارزش‌های اسلامی داشته باشند.

حسینی مردم شهرستان سیرجان را مردمی وفادار به انقلاب و نظام اسلامی، همیشه در صحنه، دارای روحیه فرهنگی و با تقوا و مومن عنوان کرد و گفت: پیشینه تاریخی مردم هم فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی فراوان است که امروز هم ادامه دارد و باید مطرح شوند.

حسینی افتتاح پایگاه فضایی و آزمایش ماهواره سیمرغ را به ملت ایران تبریک گفت و بیان داشت: دشمان ما باور نمی‌کردند که نظام اسلامی در تحریم‌های ۳۵ ساله در همه زمینه‌ها به پیشرفت و اقتدار برسد و امروز هم تحریم‌ها ما را به استقلال کامل می‌رساند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.