×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024
دیدار فرماندار سیرجان با مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان

به گزارش سیرجان خبر؛ یکشنبه ۸ مرداد ماه ۱۴۰۲؛دکتر یعقوبی پور فرماندار سیرجان در سفر خود به مرکز استان با میثم پاریزی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمان دیدار و مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان شهرستان را مورد بحث و بررسی قرار داد.

دکتر یعقوبی پور فرماندار سیرجان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان،خواستار برنامه ریزی و پیگیری هر چه بیشتر مدیرکل ورزش و جوانان در حوزه‌های مختلف ورزشی شهرستان شد و اظهار داشت: ضروری است برای بهره مندی جوانان از امکانات مناسب ورزشی و شکوفایی استعدادها پروژه‌های نیمه تمام ورزشی این شهرستان هر چه سریعتر تکمیل شود.

وی با بیان اینکه تحول و پیگیری در مجموعه اداره ورزش و جوانان ملموس است، افزود : ظرفیت های بالایی در رشته های مختلف ورزشی در سطح شهرستان وجود دارد و حضور تیم های ورزشی در لیگ های برتر کشور و قهرمانان متعدد این شهرستان نشان از استعدادهای فراوان سیرجان در حوزه ورزش دارد که لازمه ادامه روند توسعه ورزش این شهرستان در تأمین زیرساخت‌های ورزشی است.

وی تصریح کرد: با پیگیری مجدانه و برنامه ریزی دقیق می توانیم بسیاری از کاستی ها و مشکلات را برطرف سازیم.

فرماندار سیرجان با تاکید بر لزوم توجه به مناطق کم برخوردار گفت: انتظار می‌رود در راستای فرآیند استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی و توسعه سرانه ورزشی، به مناطق کم برخوردار توجه ویژه ای معطوف گردد؛ چرا که استعدادهای بسیاری در همین مناطق وجود دارد که می‌توانند آینده ورزش شهرستان و حتی کشور باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های آن اداره کل، از توجه ویژه و حمایت های فرماندار سیرجان قدردانی کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی مناسب ، سرمایه گذاری هدفمند و استفاده بهتر از امکانات موجود، می توان شاهد حضور پررنگ و درخشش بیشتر ورزشکاران شهرستان سیرجان در میادین مختلف باشیم

وی در خصوص تکمیل پروژهای نیمه تمام این شهرستان گفت: کمبود منابع مالی یکی از دغدغه های ما در تکمیل پروژه های نیمه تمام است، و امیدواریم در راستای سیاست های دولت عدالت محور و همچنین کمک های مالی شهرستان در تکمیل پروژه های نیمه تمام موفق عمل کنیم.

گفتنی است؛در دیدار فرماندار سیرجان با مدیر کل ورزش و جوانان استان،معاون مدیرکل ورزش و جوانان،رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان حضور داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.