×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024
راه حل ملت ایران در مقابله با دشمنان اقدام و عمل برای رسیدن خودکفایی است

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: موضع آمریکا در برابر ملت ایران مشخص بوده و ظلم‌ها، تحریم‌ها، بدعهدی‌ها، ترورها، مذاکرات و مواضع خصمانه سردمداران آمریکا به گونه‌ای بوده که نمی‌شود به آنها تکیه کرد.

وی با گرامیداشت روز ۱۳ آبان ابراز داشت: آمریکا نه در قبل، حین و بعد انقلاب هم عملکرد مثبتی برای ملت ایران نداشته و به غیر از منافع خود به فکر هیچ چیزی نیست و با مذاکره هم نتوانست دست از بدعهدی بردارد.

حسینی افزود: ارتباط با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند، تنها راه حل شجاعت ملت ایران در اقدام و عمل برای رسیدن به اقتصاد خوب و خودکفایی و امید به آینده روشن با استقلال کامل است.

خطیب جمعه سیرجان پیشرفت‌های مردم یمن در نبرد نابرابر با آل سعود را نویدبخش پیروزی ملت یمن و خوار و ذلیلی حکام عربستان عنوان کرد و گفت: با تهدید مبارزان یمنی در موشک باران ریاض و در صورت نیاز اقدام عملی عربستان شکست خود را مشاهده می‌کند.

وی پیشرفت‌های نظامی مردم و ارتش عراق در موصل و مردم و ارتش سوریه در حلب را سرآغاز خوب پیروزی مردم در منطقه عنوان کرد و ابراز داشت: مستکبران عالم بدانند باید به خواسته ملت‌ها توجه کرد و قدرت زور و سلاح هرگز کارساز نیست.

امام جمعه سیرجان به مناسبت‌های مختلف هفته از جمله روز فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: فرهنگ اطاعت از خدا و دوری از گناه و معصیت، فرهنگ دفاع از ارزش‌های اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، فرهنگ حجاب و سبک زندگی اسلامی، فرهنگ جلوگیری از اسراف و تبذیر حتی در مراسم ختم اموات و فرهنگ مقابله با استکبار و اشاعه صداقت و شجاعت باید در جامعه پیاده شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.