×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
راه نجات و پیروزی بر هر حرکت دشمن خودباوری و استفاده از ظرفیت‌ها است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: ترسیم اصول و خطوط آینده را مقام معظم رهبری اعلام و فرمودند«اعتماد به دشمن نخواهیم کرد» و امروز هم این دشمنی در عدم اجرای برجام آشکار است و همه می‌دانند دشمن مستکبر قصد خدمت و تعامل را ندارد.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: ما از فناوری هسته‌ای خود دفاع می‌کنیم و نیازمند توسعه آن هستیم و امروز به جهان ثابت شد اهل تعامل و گفت‌وگو هستیم و آنچه از عملکرد و رفتار سردمداران آمریکا بر می‌آید عدم توجه به تعهدات خود است.

وی گفت: سازمان مللی که از عربستان حق سکوت می‌گیرد و یا کاندیداهای آینده آمریکا هزینه تبلیغات خود را از رژیم صهیونیستی دریافت می‌کنند چگونه مورد اعتماد باشند و چگونه عده‌ای امروز دلگرم به تعهدات آمریکا در برابر ملت ایران و حتی مردم جهان باشند.

خطیب جمعه سیرجان راه نجات و پیروزی بر هر حرکت دشمن اعم از تهدیدها و تحریم‌ها را خودباوری و استفاده از ظرفیت‌ها و اتکا به قدرت جوانان عنوان کرد و افزود: اقتدار کشور اعم از توان موشکی، دفاعی، فناوری هسته‌ای و استعداد و افکار خلاق و شتاب در اقتصاد مقاومتی باید حفظ شود و اعتماد به دشمن حتی اگر همراهی هم کنند خطا و غیر معقول است.

امام جمعه سیرجان انحلال جمعیت‌های اسلامی در بحرین توسط حاکمان این کشور و مصادره اموال آنان و تشدید فشارهای روحی و سیاسی بر شیخ بحرین را محکوم کرد و اظهار داشت: دست‌نشاندگان آمریکا و سعودی که امروز از هیچ ظلمی بر مردم بحرین کوتاهی نمی‌کنند بدانند آتش ظلم همیشه گریبان‌گیر ظالمان و ظلم کنندگان است.

وی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام حسن مجتبی(ع) بیان داشت: اطعام و اکرام و رسیدگی به فقرا از ویژگی بارز حضرت امام مجتبی(ع) بود و امروز هم باید راه و روش و سیره ائمه توسط ما شیعیان ادامه داشته باشد.

حسینی بر توجه به نماز جماعت تاکید و عنوان کرد: پیامبر هم در نخستین فرمان جماعت نماز را با حضرت خدیجه(س) و امام علی(ع) خواندند.

خطیب جمعه سیرجان بر کمک‌های مردمی برای ساخت گنبد حرم امام حسین(ع) تاکید کرد و قبور ائمه و امام حسین(ع) را نماد عزت و عظمت و پیروزی شیعه در برابر دشمنان اسلام دانست.

وی از وزیر مسکن و شهرسازی در بد تعبیر کردن مسکن مهر که در دولت قبل انجام شد، انتقاد کرد و گفت: خوب است این وزیر حرف خود را پس بگیرد چراکه این طرح اگر معایبی هم داشته، خانه‌دار شدن خیلی از فقرا را رقم زده است که باید برای رفع مشکلات آن اقدام می‌شد.

حسینی با انتقاد از برخی نشریات داخلی سیرجان اظهار کرد: این نشریات در برخی نوشته‌های خود به وحدت لطمه می‌زنند و اخیرا خلاف مصوبات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مطلب نوشته‌اند که توصیه می‌کنیم این مصوبات ستاد را جدی بگیرند و مسؤولان مربوطه تذکر جدی به اینگونه نشریات بدهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.