×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
رزمایش پیامبر اعظم نشان از اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح دارد

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: آمریکا غافل از این مطلب است که جوانان حزب‌الله در افغانستان، پاکستان، عراق، یمن و سوریه نیز مانند حزب‌الله لبنان در مسیر مبارزه با دشمنان اسلام و مسلمانان، لشکر فاطمیون و گروه‌های جهادی تشکیل می‌دهند.

امام جمعه سیرجان داعش را دست‌پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی با همدستی مرتجعان عرب مانند عربستان دانست و افزود: امیدواریم با قدرت مسلمانان و نیروهای جان برکف حزب‌الله از سراسر کشورهای مسلمان به‌زودی داعش نابود شود و نه‌تنها جهان اسلام بلکه همه مردم دنیا شاهد صلح و امنیت در کشورشان باشند.

خطیب جمعه سیرجان واگذاری دو جزیره از خاک مصر به عربستان توسط رئیس جمهور مصر را توطئه جدید صهیونیست‌ها برای دستیابی به ارتباط زمینی یا پل ارتباطی با عربستان عنوان کرد و گفت: این درخواست از قبل توسط سران اسرائیل مطرح شده بود که امروز با خیانت رئیس جمهور مصر به کشور خود محقق شد و جوانان مصری باید با هوشیاری این حرکت خائنانه را محکوم کنند.

وی با انتقاد از حرکت دولت‌های آمریکا و عربستان مبنی بر افراط‌گرایی و حمایت از تروریست و نقض حقوق بشر در ایران اسلامی بیان داشت: انچه در یمن، عراق، سوریه افغانستان و پاکستان اتفاق می‌افتد گویای چهره نفاق استکبار به ویژه است.

حسینی برگزاری انتخابات مجلس سوریه را که در سلامت کامل برگزار شد به دولت و ملت سوریه تبریک گفت و افزود: گرچه آمریکا این انتخابات را غیرقانونی اعلام کرده و عصبانی شد و این دلیل مهمی برای سلامت انتخابات است که سوریه نگذاشت دیگران برای کشورش تصمیم بگیرند.

امام جمعه سیرجان ماه رجب را فرصت مناسبی برای طهارت و پاکیزگی خود عنوان کرد و گفت: مراسم اعتکاف نیز یکی از این فرصت‌هاست که باید همگان به ویژه جوانان از ان استقبال کنند.

حسینی از برگزارکنندگان رزمایش پیامبر اعظم قدردانی و اظهار کرد: در این رزمایش که در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، اقتدار، آمادگی و صلابت جان برکفان سپاه پاسداران برای برقرای امنیت در مرزهای شرقی به جهانیان و منطقه اعلام شد.

وی تصریح کرد: امروز ارتش ما ارتشی ولایی، مستقل، خودکفا و مقتدر است که در دوران دفاع مقدس هم ۴۹ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرد و امروز هم در دفاع از حریم امنیت مرزها پایمردی می‌کند.

لازم بذکر است پس از نماز جمعه امروز سیرجان، نماز شهید مدافع حرم شهید عبدالخالق حسن‌زاده از لشکر فاطمیون که در سوریه به شهادت رسید، توسط امام جمعه سیرجان اقامه شد و سپس پیکر این شهید بر دوش نمازگزاران و مردم سیرجان تا گلزار شهدا تشییع و در گلزار شهدای سیرجان آرام گرفت.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.