×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
رفع فیلتر فیس‌بوک به آذربایجان غربی رسید‬

به گزارش“سیرجان خبر”، به نقل از دانا، پس ار رفع فیلتر فیس‌بوک در استانهای کرمان، همدان، لرستان و ایلام این بار سریال رفع فیلتر شدن فیس بوک به شهرهای آذربایجان غربی رسید. در همین زمینه سایت اروم نیوز نوشت:این‌بار شبکه اجتماعی فیس بوک در برخی شهرستان های آذربایجان غربی هم رفع فیلتر شد.

بعد از اینکه چند ساعتی شبکه اجتماعی فیس بوک در شهرستان ماکو رفع فیلتر شده بازهم چند دستگی مسئولین عزیز را در بحث فیلترینگ فیس‌بوک که خودشان صفحه فیس‌بوک را غیرقانونی اعلام و فیلتر کرده‌اند، می رساند اما همان مسئولان خودشان با «فیلتر شکن» وارد فیس‌بوک شده‌اند و صفحه باز کرده‌اند و با مردمی که آنها هم با فیلترشکن وارد فیس‌بوک می‌شوند، ارتباط برقرار می‌کنند !!

حال این سوال ها پیش می آید  که آیا رفع فیلترینگ فیسبوک در این شهرستان ها اتفاقی بوده یا نه؟

رفع فیلتر فیس بوک حتی وزیر خارجه سوئد را که به تازگی به ایران سفر کرده بود، شگفت زده می‌کند تا آنجا که بعد از بازگشت نوشته بود: در ایران اتفاق شگفتی افتاده است، مسئولان ارشد کشور صفحه فیس‌بوک را غیرقانونی اعلام و فیلتر کرده‌اند، اما همان مسئولان خودشان با «فیلتر شکن» وارد فیس‌بوک شده‌اند و صفحه باز کرده‌اند و با مردمی که آنها هم با فیلترشکن وارد فیس‌بوک می‌شوند، ارتباط برقرار می‌کنند!

حرف و حدیثهایی در باره رفع فیلتر شبکه اجتماعی فیس بوک  از ابتدای دولت یازدهم تا به حال بارها مسئولان رده بالای دولتی اظهارنظرهایی متفاوتی داده اند؛ یک اظهار نظر دولتی درباره رفع فیلتر فیس‌بوک، یک تکذیب و البته کارگروهی که گویا تا به حال هیچ‌وقت موضوع رفع فیلتر فیس‌بوک را بررسی نکرده است و اتفاقا ۶ وزیر هم عضو آن هستند.

یکی از کاربران شرکت ماکس نت خبر رفع فیلتر شدن فیس بوک را مورد تایید قرار داد و گفت: چند روزی است که بدون فیلتر شکن وارد شبکه اجتماعی فیس بوک می‌شوم و باعث تعجب بنده شده است.

شایان ذکر است ، فیسبوک از سال ۸۸ به بعد در سراسر کشور فیلتر می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.