×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
رمز برون رفت کشور از مشکلات پیاده کردن فرهنگ جبهه،همان کار جهادی است/یادواره میگیریم تا از بصیرت شهدا درس بگیریم

به گزارش”سیرجان خبر”، سرهنگ پاسدار مصطفی امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در هشتمین یادواره سرداران و ۷۲ شهید پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) رابر، با گرامیداشت  یاد و خاطره  شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع  حرم، مخصوصا ۳۵۰شهید گلگون کفن شهرستان رابرو بالاخص ۷۲ شهید سرافراز پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) و ۶ شهید گمنام مهمان شهرمان گفت:خدای متعال را شاکر و سپاسگزاریم که بار دگر عطر شهید و شهادت را در شهر ما عطرآگین نمود و شهر ما مزین به نام و عطر شهدا شد.

وی افزود:  خدای متعال این توفیق را داد که بار دیگر یادواره شهدای عزیز را در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)به رسم  هشت سال گذشته برگزار کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با بیان این نکته، شهدای ما در بالاترین مرتبه و در اعلی علیین هستند و نیازی به  گرفتن یادواره و مراسم ندارندگفت: این ما هستیم محتاج  و نیازبه برگزاری یادواره شهدا داریم که درس های شهداء را مرور کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا برای چه رفتند؟،  امروز اگر بودند چه می کردند و از ما چه خواسته ای داشتند عنوان کرد:  یادواره شهدا میگیریم برای اینکه  از خود بپرسیم چرا شهدای ما حاضر شدند  از ارزشمندترین سرمایه خود که جانشان بود؛ بگذرند و این جان عزیزشان را برای چه هدفی  و مسیری فداکردند و گذاشتند.

مصطفی امام بخش هدف از انقلاب و اینکه چرا شهدا برای حفظ این انقلاب ازجان خود گذشتند گفت: امروزه بسیار تلاش می کنند به خورد نسل جوان بدهند دوران طاغوت ایران گلستان بود، اگردوران طاغوت گلستان بود چرا مردم ایران، نه قشری خاص همه بر علیه حکومت برخواستند و حاضر شدند هزینه های گزاف وسنگینی را بپردازندتا رژیم را تغییر بدهند.

وی افزود: اگر این انقلاب بی اثر بود چرا عزیزترین جوانان ما حاضر شدند جان خود را برای حفظ این انقلاب در طبق اخلاص بگذارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابربیان کرد:  یادواره شهدا می گیریم که یادمان نرود ۲۲۰هزار شهید که ۳۵۰شهید رابر  از این شهداء جانشان را برای حفظ همین نظام و انقلاب گذاشتند.

وی افزود: یادواره شهدا میگیریم تا مرور کنیم درس شهدا را و بدانیم که رمز پیروزی و سعادت ملت ایران ورسیدن به قله های پیشرفت و اقتدار  در ولایت پذیری و ولایت مداریست. چیزی که شهدا  این را به ما آموختندو به فرمان ولی زمان لبیک گفتند.

سرهنگ پاسدار مصطفی امام بخش ادامه داد: یادمان نرود  اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم هیچ آسیبی به این مملکت نخواهد رسید وقدر بدانیم نعمت ولی فقیه ورهبری را؛ جامعه ما را از این گرداب های بلند دشمنان قسم خورده ای که از هر سویی برای نابودی آن تلاش می کنند به سلامت عبور دهند.

وی افزود:  هر چه دعا داریم به جان امام خامنه ای عزیزمان؛ امامی که  یک تنه در مقابل زیادی خواهی آمریکا و ایادی آن ایستاده است وگرنه خیلی ها به یک اشاره رفته اند.

این فرمانده سپاه اظهار داشت: یادواره شهدا میگیریم تا یادمان نرود زیادیخواهی دشمنان پایان ناپذیر است و تنها راه پیروزی در مقابل آنان ایستادگی و مقاومت تا حد فدا کردن جان است .

وی افزود: یادواره شهدا میگیریم که یادمان نرود آمریکا همچنان  دشمن شماره یک بشریت و ایران اسلامی است و مرزخود را با کسانی که دم از  رابطه با آمریکا می زنند؛ جدا کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابرگفت: یادواره میگیریم تا بدانیم رمز پیروزی ما در جنگ کار و تلاش جهادی بود، کار برای خدا وامروز نیز رمز برون رفت کشور از مشکلات پیاده کردن فرهنگ جبهه و همان کار جهادی است.

 وی افزود:  مسؤولان و مردم  بدانند که کلید حل مشکلات ما درارتباط و مذاکره ی با غرب و آمریکا نیست.بلکه کارو  تلاش جهادیست.

امام بخش گفت: یادواره میگیریم تا از بصیرت شهدا درس بگیریم چرا که اگر بصیرت نداشته باشیم در تشخیص حق از باطل دچار مشکل خواهیم شد و و در بزنگاه ها  سرمان کلاه خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: یادواره میگیریم که بدانیم و یادمان نرود که نباید از طبل توخالی دشمنان بهراسیم همان کاری که شهدای عزیز کردند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابرگفت:  یادواره می گیریم بدانیم که اگر در مقابل دشمنان بایستیم دشمنان عقب نشینی خواهند کردهمان کاری که شهدا کردند، یادواره میگیریم  که بدانیم باید به موقع عمل کنیم، یادواره میگیریم که  یادمان باشد پیام آفتاب دست نا اهلان نیفتد انقلاب.

وی ضمن  خیر مقدم به  حاضرین بالاخص خانواده معظم و معزز شهدا مردم و مسئولین حاضر در مراسم گفت:  اعتقاد داریم که نفس پدر و مادر شهدا باعث نزول برکات برجامعه ما می شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابردر پایان از همه دست اندرکارانی که از ماه ها قبل در ستاد یادواره تلاش شبانه روزی کردند تا یادواره شهدا به این باشکوهی برگزار شود تشکر کرد و گفت: این برنامه ها یادواره ها ذخیره ای برای آخرت ما باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.