×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
رمز پیروزی نظام اسلامی وفاداری مردم به نظام و ولایت است/ دشمن همواره از اقتدار ایران اسلامی می ترسد

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح شهرستان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ۳۸  سال از انقلاب اسلامی می گذرد و وارد سی و نهمین سال شده ایم و امید است این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل گردد.

حسینی اذعان داشت: این مردم با اعتقاد و توکل به خداوند متعال است که استقامت می کنند و در همه زمینه ها با مشت گره کرده بر دهان دشمنان می زنند و در مسیر ولایت ثابت قدم می مانند.

وی اظهار داشت: ملت قهرمان ایران اسلامی به رهبری امام راحل بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عیله نظام ستم شاهی قیام کردند و در ۲۲ بهمن سال ۵۷ نظام شاهنشاهی به نظام مقدس جمهوری اسلامی تغییر یافت.

خطیب جمعه سیرجان گفت: این مردم در دوران انقلاب جلوی دشمنان سینه سپر و شهدایی تقدیم این انقلاب کردند و به پیروی از دین اسلام ناب محمدی (ص) برخواستند.

وی در خصوص رشادت های ارتش اذعان داشت: بدنه ارتش با مردم بود و ارتش که وابسته به رژیم پهلوی بود به جمع مردم پیوست و هم صدا با مردم فریاد مرگ بر شاه را سر دادند و در صفوص مردم قرا گرفتند و همافران نیروی هوایی ارتش با حضور در بیت رهبری با امام راحل بیعت کردند.

حسینی در ادامه افزود: ملت غیور ایران اسلامی در زمان انقلاب در مقابل تهدیدها و ترورها استقامت و عقب نشینی نکرده اند و ملت ایران وفادار به نظام و ولایت است و این رمز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان اظهار داشت: دشمن همواره از اقتدار ایران اسلامی می ترسد و با تهدید و تحریم قصد براندازی نظام اسلامی را دارد اما مردم ما با وحدت و یکدلی و پیروی از ولایت فقیه همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.