×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی است/ انقلاب اسلامی ملت ایران نوید بخش رهایی مظلومان و نابودی ظالمان است

به گزارش سرویس سیاسی“سیرجان خبر”حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین سال‌ها است که سرزمینشان زیر چکمه صهیونیست‌ها است و به آنها ظلم می‌شود و امروز مردم آزاده جهان و مسلمانان انزجار خود را از این ظلم‌ها اعلام کرده و برای نابودی رژیم صهیونیستی که محو ظلم و ظالم است، آمادگی خود را ابراز می‌دارند.

وی افزود: روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی است و مردم به سردمداران استکبار و حامیان آنها اعلام می‌کنند در خشم ملت‌ها می‌سوزند و به زودی در منجلاب ظلم و ستم خود به هلاکت می‌رسند.

حسینی با قدردانی از حضور مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس این حضور را ناشی از وحدت و همدلی ملت ایران در برابر بدخواهان نظام اسلای اعلام کرد و گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران نوید بخش رهایی مظلومان و نابودی ظالمان و مستکبران است که توانست در منطقه نیز تاثیرگذار باشد.

خطیب جمعه سیرجان به اقدامات کور تروریستی در تهران اشاره کرد و ادامه داد: جواب این اقدامات کور تروریستی شلیک موشک‌ها به مقر داعش بود که با دستور و فرمان رهبری انجام شد و این اقدام ضمن عملیاتی کردن اقتدار دفاعی نظام اسلامی و نابودی مقر داعش در منطقه هدف، قلب آمریکا و اسرائیل و آل‌سعود را نشانه رفت که آل سعود در صدد تغییرات حکومتی شد.

حسینی با اشاره به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، گفت: علی رغم تهدیدها و تحریم‌ها و مصوبات اخیر آمریکا علیه ملت ایران، پیشرفت‌ها و اقتدار بیشتر شده و این مستکبر جهانی نه تنها قابل اعتماد نبوده و نیست، بلکه شکست خورده در برنامه‌های منطقه‌ای و جهان است و هرچه می‌گذرد رسوایی قدرت پوشالی‌اش نزد مردم جهان بیشتر می‌شود.

امام جمعه سیرجان با تاکید بر همبستگی و وحدت در مسیر ولایت و رهبری عنوان کرد: یکصدایی در کشور لازمه کار حاکمیت است، همه باید از انحراف اسلام و معارف دین جلوگیری کنند و در بحث امامت اگر بعضی‌ها خلاف واقع فکر می‌کنند و رای مردم موثر می‌دانند این در حالی است که مسئله امامت نصب از ناحیه خداوند است که ضرورت دارد در گفتار توجه بیشتری شود.

حسینی به مناسبت‌های مختلف هفته از جمله سوء قصد به جان مقام معظم رهبری در سال ۱۳۶۰ توسط منافقان اشاره داشت و گفت: خداوند ایشان را برای انقلاب اسلامی حفظ کردند تا ذخیره ادامه انقلاب باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.