×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
ساخت بیمارستان ۷۰۰ تخت‌خوابی شهید سلیمانی به همت قرارگاه خاتم در کرمان

به گزارش «سیرجان خبر» در روز ۱۲ بهمن‌ماه با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ۸۶۸ پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت چهل‌و‌پنجمین فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

محمدرضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در جمع خبرنگاران گفت: ساخت بیمارستان شهید سلیمانی از جمله ۱۵ بیمارستان‌های است که در دستور ساخت در کشور داریم.

وی توضیح داد: خوشبختانه موفق شدیم بیمارستان ۸۵۰۰ تخت‌خوابی که در سال جاری که بیمارستان بزرگ شهدای تجریش به نام غدیر را به خوبی به اتمام برسانیم و در حال حاضر این بیمارستان در حال بهره برداری است.

رحمانی تشریح کرد: ما در سال های آینده هم با توجه به منابع تامین شده حداقل یک بیمارستان و حداکثر ۵ بیمارستان را می توانیم تحویل دهیم و در حال حاضر تعدادی بیمارستان از مرحله ۵۰ درصد گذشته است.

وی با اشاره به اینکه در شهر کرمان هم از سنوات گذشته پل ها و تقاطع متعددی را به صورت طراحی و اجرا زیر مجموعه این هلدینگ اجرا شده است که در معرض استفاده مردم قرار دارد ادامه داد:این هلدینگ تمام تلاش خود را دارد که برای ساخت بیمارستان هم در حوزه ساخت و هم در حوزه تجهیزات در شهر کرمان شروع به کار کنیم.

مدیر عامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) اذعان کرد: امروز در کرمان بیمارستان ۷۰۰تخت‌خوابی کلنگ خورد که اتفاق خوبی با حمایت‌های مسئولان استانی و ریاست علوم پزشکی استان کرمان از محل منابع تامین شده در اسرع وقت مثل ما بقی پروژه‌ها به بهره‌برداری برساند.

وی در پایان توضیح داد: ساخت این بیمارستان توسط تیم حرفه‌ای این قرارگاه در بازه زمانی چهارساله و با اشتغال مستقیم ۵۰۰ نفر انجام می‌شود‌

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.