×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
سامانه سیماک در سیرجان راه اندازی می شود

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه سیرجان، در این جلسه پروژه سیماک معرفی و موارد کلی نحوه استفاده از آن توسط ادارات شرح داده شد.

فرماندار ویژه سیرجان در این جلسه گفت: سامانه سیماک در واقع سامانه استعلام بین دستگاه های اجرایی است که به منظور ارائه خدمات به ارباب رجوع تدوین شده است و در همین زمینه یک دوره آموزشی نیز برای دستگاه‌های مرتبط برگزار شده است.

مکی آبادی افزود: معاون عمرانی استاندار به عنوان متولی این پروژه در سراسر استان کار پیگیری را بر عهده دارد و در سیرجان در شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها اجرای این طرح آغاز شده است.

مدیرکل پست استان با اشاره به اینکه مقدمات اجرایی شدن این طرح در سیرجان فراهم شده است گفت: از این تاریخ استعلامات بین دستگاهی در سیرجان به صورت الکترونیک انجام می شود تا ضمن ارائه خدمت به ارباب رجوع در روند کار اداری آنان تسریع ایجاد شود.

وی افزود: شهرستان سیرجان در استان اولین شهری است که این طرح در آن اجرایی می‌شود و اداره پست به عنوان پشتیبان این طرح با ۲۸ نهاد مرتبط در طرح سیماک در ارتباط خواهد بود.

اکبری خاطرنشان کرد: این سامانه تحت وب عمل می کند و از آنجایی که مشخصات UTM ملک در سامانه سیماک ثبت می شود، بسیاری از مشکلات صدور پروانه و تعیین محدوده املاک رفع خواهد شد همچنین از اطلاعات موجود در سیستم های ادارات مرتبط پشتیبان گرفته می شود و اطلاعات به هیچ عنوان حذف نخواهد شد.

لازم بذکر است در پایان جلسه دستورالعمل طرح سیماک از سوی فرماندار سیرجان به ادارات حاضر در جلسه ابلاغ و به صورت رسمی این پروژه در سیرجان آغاز به کار کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.