×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
سامانه ۱۳۷ شهرداری سیرجان راه اندازی شد

به گزارش”سیرجان خبر” رضا سروش نیا روز شنبه هفته جاری در آیین افتتاح سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: از این پس شهروندان سیرجانی می توانند مشکلات امور شهری خود را با برقراری تماس با سامانه ۱۳۷ و از طریق تلفن و با مراجعه به پرتال شهرداری و نصب نرم افزار چشم شهروند، مشکلات و درخواست های خود را به اطلاع برسانند تا پیگیری های لازم در اسرع وقت انجام شود

وی افزود: مرکز سامانه فوریت های خدماتی ۱۳۷ با هدف ارتقای مشارکت های شهروندان با مجموعه مدیریت شهری و فوریت های خدماتی بصورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است و نیز یکی از راه های آسان و سریع برای برقراری ارتباط شهروندان با شهرداری است تا بتوانند درخواست ها و شکایات خود را در تمامی حوزه های کاری شهرداری اعلام کنند.

شهردار سیرجان استفاده از پیشرفته ترین نرم افزار در این مرکز را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بر اساس این نرم افزار مردم این امکان را پیدا می کنند که تا پایان، درخواست یا مطالبه مورد اشاره خود را پیگیری کنند.

همچنین مدیر ارتباطات شهرداری سیرجان در این رابطه گفت: در مرکز سامانه فوریت های خدماتی ۱۳۷ این آمادگی را داریم تا همگام با تمامی دستگاه های اجرایی و بویژه مرتبط با امور شهری مطالبات شهروندان را تا حصول به نتیجه ای دلخواه پیگیری کنیم.

رضا اصولی نژاد با اشاره به نحوه کارکرد سامانه جامع ارتباط مردمی و فوریت های خدماتی ۱۳۷ شهرداری سیرجان گفت: ابتدا درخواست ها و شکایات شهروندان توسط تلفن ۱۳۷، نرم افزار چشم شهروند در موبایل و درگاه اینترنی ثبت و کد رهگیری دریافت می شود و سپس درخواست های مردمی به مسوول اجرایی ارجاع می شود و وی باید به آنها در زمان مشخص پاسخ دهد.

در پایان زهره فخرآبادی مسوول سامانه فوریتهای خدماتی ۱۳۷ شهرداری سیرجان یادآور شد: از اهداف سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ می توان به تسهیل ارتباط شهروندان با شهرداری از طریق خدمات الکترونیکی، کاهش مراجعات حضوری شهروندان برای پیگیری امور و در نتیجه کاهش سفرهای شهری و ترافیک، افزایش حیطه نظارت و کنترل مدیران شهرداری، دریافت نظرات و پیشنهادات شهروندان، ایجاد بانک اطلاعاتی از مشکلات شهر با هدف طبقه بندی و بررسی دقیق و آماری مشکلات بصورت منطقه ای و محله ای، افزایش احساس تعلق و مسوولیت شهروندان و بهبود رضایتمندی آنها، افزایش مشارکت و نظارت شهروندان بر امور شهری، بررسی میزان رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری، شناسایی شهروندان مسوول و مشارکت آنها در امور شهرداری، مشارکت در تصمیم گیری های شهری، افزایش کیفیت خدمات شهرداری و امکان آدرس یابی آنلاین و ثبت درخواست ها بر روی نقشه جی آی اس اشاره کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.