×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024
سبک زندگی فاطمی نیاز امروز جامعه است/ دشمن درصدد دلسرد کردن مردم است

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان در دیدار مسئولین و مدیران ادارات سیرجان بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: خداوند خطاب به پیامبر(ص) فرمود اگر تو نبودی افلاک را خلق نمی کردم و اگر علی(ع) نبود پیامبر را هم خلق نمی کردم و اگر فاطمه(س)نبود نه علی و نه پیامبر را خلق نمی کردم پس نتیجه میگیریم آفرینش و دوام هستی به خاطر وجود حضرت زهرا است و باید فرهنگ فاطمی در همه جهات در اجتماع گسترش یابد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اذعان داشت:روز گذشته میز خدمت در محل نماز جمعه با استقبال پرشور مردم برگزار شد و امیدواریم که مسئولین هر هفته این مراسم را ادامه دهند تا مشکلات مردم برطرف شود.

وی گفت:در دوران دفاع مقدس عنایات حضرت زهرا(س)شامل رزمندگان ما شد و امسال دهه فجر با شهادت حضرت زهرا(س) مصادف شده است که باید حرمت ایام فاطمیه را حفظ کنید و برنامه های دهه فجر را به خوبی انجام دهید که امروز مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های ۴۰ ساله انقلاب است و هرکدام از شما مسئولین باید دستاوردهای چهل ساله خود را به اطلاع مردم برسانید.

حسینی با اشاره به توطئه های دشمن گفت: نشریات باید در انتشار اخبار مراقب باشند که بنای دشمن دلسرد کردن مردم است که راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نکنند و از این طریق به نظام اسلامی ضربه وارد کنند و می خواستند که ما به چهل سالگی انقلاب نرسیم که لطف خدا شامل حال ما شد.

وی در پایان گفت: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن از حساسیت بالایی برخوردار است و همه مدیران باید اطلاع رسانی خدمات در حیطه کاری خود را داشته باشد تا مردم دلگرم شوند و باید در ۲۲ بهمن ضربه محکمی بر دهان دشمن بکوبیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.