×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
ستادهای فعال امر به معروف می توانند نقش موثری در حفاظت از ارزشهای اسلامی داشته باشند

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در ناحیه مقاومت سپاه این شهر برگزار شد افزود : باید تلاش کرد تا این فریضه در جامعه از غربت به در آید و ستادهای فعال می توانند نقش موثری در اصلاح جامعه و حفاظت از ارزشهای اسلامی داشته باشند.
حجت الاسلام سید محمود حسینی گفت : محتوای آموزشی در زمینه امر به معروف آماده است و امروز بایستی آموزش برای یاران معروف و ستادها عملیاتی شود و قرار گاههای فرهنگی تشکیل شده در بخش ها و مناطق شهرستان رسالت کمک به این فریضه و آموزش را دارند .
فرماندار سیرجان در این جلسه امربه معروف و نهی از منکر را ضامن سلامت جامعه عنوان کرد و گفت : زیر ساخت های اجرایی می تواند در نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر کمک کند و دستگاههای اجرایی شهرستان و نهادها وظیفه همکاری با ستاد امر به معروف را دارند.
منصور مکی ابادی از موافقت کارگروه اجتماعی استان جهت تاسیس اردوگاه متکدیان خبرداد و گفت : باتوجه به اینکه این اردوگاه برای شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر ایجاد می شود اما موقعیت جغرافیایی و مهاجر پذیری شهرستان شاهد فعالیت متکدیان فراوانی در سطح شهرستان است به زودی این متکدیان از سطح شهرستان جمع آوری و به اردوگاه مذکور منتقل می شوند که این موضوع از مصوبات ستاد امربه معروف شهرستان بود که امروز اجرایی می شود.
وی راه اندازی مرکز نگهداری معتادین پرخطر با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان از دیگر موارد و زیرساخت های اجرایی فریضه امر به معروف عنوان کرد و گفت : تا یک ماه آینده این معتادین جمع آوری وافراد ولگرد از بوستانها و پارکها و فضاهای سبزجمع اوری و زمینه محیط پاک و شاداب و مناسب برای فعالیت های فرهنگی ایجاد می شود .
فرماندار سیرجان ایجاد مرکز گرم خانه و دی آی سی جهت نگهداری زنان معتاد را از دیگر اقدامات اجرایی در راستای این فریضه عنوان کرد و گفت : همگانی شدن فریضه امر به معروف خیلی از مشکلات فرهنگی را از بین می برد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.