×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
سومین همایش شاعران کشور در سیرجان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از برگزاری سومین همایش شاعران کشور در این شهرستان با هدف شناسایی شاعران و آشنایی و تبادل ارتباط شاعران خبر داد.

مجید پور محسنی گفت: علاقمندان می توانند تا ۲۵ مرداد آثار خود را در دو بخش آزد و ویژه با مضامین گل گهر، صنعت و معدن، سیرجان و تولید و اشتغال به دبیرخانه این همایش در شهرستان کرمان ارسال کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون ۹۰ اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، گفت: ۵۰ شاعر از سراسر کشور برای شرکت در این همایش انتخاب خواهند شدند که ۳۰ شاعر از سراسر کشور، ۷شاعر از شهرستان سیرجان، ۷ شاعر از شهرستان های استان و ۷ شاعر از شهرستان کرمان خواهند بود.

وی با بیان اینکه این همایش دو روزه در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیرجان واقع در بلوار نماز عصرها ساعت ۱۷ برگزار می شود، افزود: در روز اول این همایش مراسم شعرخوانی و روز دوم اختتامیه را خواهیم داشت.

پور محسنی گفت: برای ۵۰ شاعر در این دو روز برنامه های متنوعی چون: زیارت بقاع متبرکه و بازدید از سایت مجتمع صنعت و معدنی گل گهر و مکان های تاریخی تدارک دیده شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیرجان با بیان اینکه هماش شاعران کشور حرکتی جدید از سوی انجمن ادبی دل عالم است، گفت: اولین و دومین همایش شاعران کشور در سال های ۹۴ و ۹۵ در شهرستان کرمان برگزار شده است و سومین همایش امسال به خاطر تسری به سطح استان در سیرجان برگزار خواهد شد.

لازم بذکر است به نفرات اول تا سوم در هر بخش جوایزی اهدا خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.