×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
سپاه از موارد مطرح شده در روزنامه قانون مصون است/مخالفان راه «شهید حججی» در دنیا و آخرت باید پاسخگو باشند

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان یحیی کمالی پور عضو هیئت ‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتشار مطلب توهین آمیز روزنامه قانون در خصوص شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار داشت : تاریخ تشیع علوی برای اثبات حقانیت خود خون های مقدسی را در این مسیر داده است .

وی گفت : امروز ما در خط سرخ تشیع علوی قرار داریم و هر کسی که ادعای شیعه بودن را داشته باشد شهادت را جزئی از زندگی تشیع و یک افتخار می داند .

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : بنابراین هر کسی که این افتخار را زیر سوال ببرد مطمئنا منحرف شده است و شکی در این نیست که تا به امروز سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد مقدس همواره حافظ آرمان های نظام و انقلاب در داخل و خارج از کشور بوده است و مصون از هر گونه مواردی می باشد که این روزنامه مطرح می کند .

کمالی پور با بیان این که ما برای اعتلای انقلاب اسلامی صدها شهید حججی را تقدیم کرده ایم ، افزود : از این به بعد هم شهدای دیگری را تقدیم خواهیم کرد زیرا راهی جز این وجود ندارد و ما باید این حقانیت را با دفاع از آرمان های نظام ، انقلاب و تشیع علوی با خون خود جواب دهیم .

وی عنوان کرد : به نظر بنده هر کسی که خلاف این موضوع فکر کند به نوعی از مسیر انقلاب و حقانیت اسلام فاصله گرفته است و این موضوع مورد پسند ما نیست .

عضو هیئت ‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت : امروز شهید حججی و فردا ده ها و صدها حججی هستند که برای تثبیت تاریخ پر افتخار تشیع علوی این خون ها را تقدیم می کنند و مطمئنا شهید حججی در این مسیر حرکت کرده است .

کمالی پور گفت: امروز هر جوان غیرتمند ، متدین و ایرانی باید ادامه دهنده راه شهید حججی باشد و ما نیز خود این آمادگی را داریم که این مسیر را ادامه دهیم و هرکسی خلاف این سخن بگوید به آرمان شهدا ، انقلاب ، نظام و رهبری جفا کرده است و باید در دنیا و آخرت جوابگو باشد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.