×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
آمریکا نمی‌خواهد با منطق گفتگو پیش برود/تنها راه توسعه اقتصادی در کشور حفظ استقلال و تکیه بر ظرفیتهای داخلی و سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” گفت: سیاست آمریکا در ۳۵ سال گذشته نسبت به ایران هیچ تغییر نکرده است .

شهباز حسن‌ پور بیگلری در ادامه اظهار داشت: ترامپ ریس جمهور جدید آمریکا با انتخاب اعضای کابینه ی خود به نظر می رسد طبق سیاست  قبل آمریکا پیش می رود.

وی در خصوص تمدید تحریم های ایران از سوی کنگره آمریکا افزود: این اقدام کنگره؛ مهر تاییدی بر بد عهدی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی هاست.

حسن پور با بیان اینکه تمدید تحریم ها بیانگر این است که آمریکایی ها اساسا اهل مذاکره نیستند، گفت: آمریکا نمی‌خواهد با منطق گفتگو پیش برود، بنابراین نباید هیچ گاه به این کشور و سیاست هایش اعتماد کرد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اقدام کنگره آمریکا نشان دهنده ادامه دشمنی‌های گذشته آمریکایی هاست و آن ها هر روز به بهانه‌ های واهی به دنبال توطئه علیه ملت ایران هستند.

حسن‌پور با تاکید بر اینکه باید به تخصص و استعداد جوانان متعهدمان تکیه کنیم، تصریح کرد: تنها راه توسعه اقتصادی در کشور حفظ استقلال و تکیه بر ظرفیتهای داخلی و سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی است.

وی با تأکید بر اینکه تمدید تحریم‌های ایران تا سال ۲۰۲۶ و ممانعت فروش هواپیما از سوی کنگره آمریکا ، نقض مفاد برجام است، گفت: دولت باید موضع قاطعی در برابر نقض برجام از سوی آمریکایی ها اتخاذ کند و در موضع انفعال قرار نگیرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.