×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
سیرجانی ها بار دیگر با حضور پرشور حمایت خود را از ولایت اعلام کردند

 

به گزارش «سیرجان خبر» مردم مومن و انقلابی شهرستان سیرجان صبح امروز شنبه ۹ دی ماه با تجمع در مسجد امیرالمومنین(ع) بار دیگر حمایت خود از آرمان‌های انقلاب و بیزاری از استکبار جهانی را اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان این مراسم با سردادن شعارهای انقلابی و ضداستکباری «لبیک یا مهدی»، «لبیک یا خامنه ای»، «خامنه ای خمینی دیگر است»، «ولایتش ولایت حیدر است»، «مرگ بر ضد ولایت‌فقیه»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید میثاق کرده و با رهبر معظم انقلاب در دفاع از کیان نظام و کشور پیمان دوباره بستند.

در این مراسم حضور نوجوانان و جوانان در کنار سایر قشرهای مردم بسیار پررنگ بود و بانوان سیرجانی در صفوفی به‌هم‌پیوسته شعارهای ضداستکباری سر دادند.

مراسم بزرگداشت ۹ دی امسال در آستانه سیزدهم دی‌ماه چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی برگزار شد که مردم همیشه در صحنه سیرجان همگام با سایر هم‌وطنان اعلام کردند؛ هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد در روند پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی ایران، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و ساخت تمدن نوین اسلامی وقفه‌ای ایجاد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مسلمی زاده امام‌جمعه سیرجان، دکتریعقوبی فرماندار ویژه شهرستان، جناب سرهنگ آقای دستوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

بنابراین گزارش، قرائت قرآن و مدیحه‌سرایی از دیگر برنامه‌های این مراسم مردمی در سیرجان بود و در پایان قطعنامه‌ای قرائت شد که با تکبیر شرکت‌کنندگان تأیید شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.